Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Yes sir Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?!
hermanoo90 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Yes sir Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul shæl! Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?! takker! hehe jepp, vært noen photoshoots der med div biler, men sist jeg var der drev dem med bygging, så må finne et nytt sted
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Yes sir Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul shæl! Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?! takker! hehe jepp, vært noen photoshoots der med div biler, men sist jeg var der drev dem med bygging, så må finne et nytt sted Ja, bygger stadig der, men nærmer seg vel ferdig nå? Tenker ut ny location selv, hehe! Gleder meg til å få tilbake min til uken, må holde på med go 30'en selv!
hermanoo90 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Yes sir Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul shæl! Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?! takker! hehe jepp, vært noen photoshoots der med div biler, men sist jeg var der drev dem med bygging, så må finne et nytt sted Ja, bygger stadig der, men nærmer seg vel ferdig nå? Tenker ut ny location selv, hehe! Gleder meg til å få tilbake min til uken, må holde på med go 30'en selv! si ifra, så tar vi en photoshoot! hehe, til våren da fin den 5'ern din...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 si ifra, så tar vi en photoshoot! hehe, til våren da fin den 5'ern din... Takker, gøy med ny og gammel bil!
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Da var bilen sendt av gårde igjen... Men denne gangen for vinterlagring. Nå skal den stå tørt og godt inne i varmen mens kong vinter herjer over landet. Blir å hente bilen så fort våren titter frem. Bilder av bilen da jeg tok farvel med den:
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 "Sov godt og på gjensyn?!" hehe ja, den sover nå, koblet av batteriet, så null ''energi'' i den nu. Stakkars lille... hehe
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 "Sov godt og på gjensyn?!" hehe ja, den sover nå, koblet av batteriet, så null ''energi'' i den nu. Stakkars lille... hehe Hehe, men den har det jo tørt, varmt og godt nå, da, så lenge! Sett på min, da? Den er ikke i / på "lager" enda, men rydder og støvtørker, skal vaske og gjøre resten klart.
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 "Sov godt og på gjensyn?!" hehe ja, den sover nå, koblet av batteriet, så null ''energi'' i den nu. Stakkars lille... hehe Hehe, men den har det jo tørt, varmt og godt nå, da, så lenge! Sett på min, da? Den er ikke i / på "lager" enda, men rydder og støvtørker, skal vaske og gjøre resten klart. du må ha en link under signaturen din på ditt e30 prosjekt, da er det lettere å finne din tråd... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå