Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

Anbefalte innlegg

Skrevet
Yes sir ;) Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul :)

shæl! :P

Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?! ;)

takker! :)

hehe jepp, vært noen photoshoots der med div biler, men sist jeg var der drev dem med bygging, så må finne et nytt sted :P

Skrevet
Yes sir ;) Blir bra dette! Gleder meg til å se den montert med skikkelige hjul :)

Kjempefin bil, må jeg også si, og så at du også liker å ta bilder på Sjøflyhavna?! ;)

hehe jepp, vært noen photoshoots der med div biler, men sist jeg var der drev dem med bygging, så må finne et nytt sted :P

Ja, bygger stadig der, men nærmer seg vel ferdig nå? Tenker ut ny location selv, hehe! ;) Gleder meg til å få tilbake min til uken, må holde på med go 30'en selv! ;)

Skrevet

Ja, bygger stadig der, men nærmer seg vel ferdig nå? Tenker ut ny location selv, hehe! ;) Gleder meg til å få tilbake min til uken, må holde på med go 30'en selv! ;)

si ifra, så tar vi en photoshoot! hehe, til våren da :P

fin den 5'ern din... =P~

Skrevet

Da var bilen sendt av gårde igjen...:(

Men denne gangen for vinterlagring. :)

Nå skal den stå tørt og godt inne i varmen mens kong vinter herjer over landet. Blir å hente bilen så fort våren titter frem.

Bilder av bilen da jeg tok farvel med den:

txxz1gp0lm9f397wsog4.jpg

k5903jjqmux8ghyuz1ov.jpg

w8bfu7t0oarp3m7tunl7.jpg

Skrevet
"Sov godt og på gjensyn?!" :)

hehe ja, den sover nå, koblet av batteriet, så null ''energi'' i den nu. Stakkars lille... hehe

Hehe, men den har det jo tørt, varmt og godt nå, da, så lenge! ;) Sett på min, da? Den er ikke i / på "lager" enda, men rydder og støvtørker, skal vaske og gjøre resten klart. :)

Skrevet
"Sov godt og på gjensyn?!" :)

hehe ja, den sover nå, koblet av batteriet, så null ''energi'' i den nu. Stakkars lille... hehe

Hehe, men den har det jo tørt, varmt og godt nå, da, så lenge! ;) Sett på min, da? Den er ikke i / på "lager" enda, men rydder og støvtørker, skal vaske og gjøre resten klart. :)

du må ha en link under signaturen din på ditt e30 prosjekt, da er det lettere å finne din tråd... :P!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...