hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Da har jeg lest gjennom tråden fra start. Har bare vært innom midtveis tidligere med fargeforslag. Steike Hermanoo, det her er jo knallbra. Når jeg begynte på de første side tenkte jeg, pft.. her er det mye bla bla.. big dreams, less action. Men du har faen meg levert varene!!! Du har lagt ned mye i denne E30'n, greit at rustsveis og lakk er satt bort, men du har brukt mye tid, energi og penger på å skaffe nye deler til bilen. Alt virker som om det er gjort på bakgrunn av en god del research for å finne de rette delene som passer for å få en clean E30. Det har blitt en veldig pen E30 av dette prosjektet. Meget, meget bra dette Hermanoo... Tusen takk for et flott innlegg og tilbakemelding. Varmer! Da er et brukt sort taktrekk i hus! Hadde sort taktrekk selv på , men er litt rifter og mangler litt på den ene siden, så den skal av, og dette skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Gledelig lesning, mulig jeg har noe E30-deler liggende enda, om du trenger? Annonse på Finn, btw! Stå på, håper å se bilen live i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Altså, jeg hadde kasta e30 og kjøpt meg toyota carina eller no istedet as... Som vanlig bil ja. Som banebil nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Altså, jeg hadde kasta e30 og kjøpt meg toyota carina eller no istedet as... Som vanlig bil ja. Som banebil nei.. Klassiske Wicky humoren det der Du har vell sett bilde lengere bak i denne tråden der wickster koser seg bak rattet i en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Nei. Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Nei. Hvor er det? la ut på tulletråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Satt og bladde gjennom gamle bilder på mobilen. Til min overraskelse oppdaget jeg bilder av e30'en som jeg ikke har lagt ut i tråden her! Så here we go med fler bilder av bilen, fra dagen den ble hentet fra lakkering. Wiiih! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Potensiale her Blanke nyrer, andre lykter og felger hadde gjort suuusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Herlich!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Potensiale her Blanke nyrer, andre lykter og felger hadde gjort suuusen Takker Har kjøpt: -Sorte Hella DE - Startec -Gs Hypertrack 17" -Ny Chrome lyktegrill skal kjøpes =) så da er vi ganske så enig Lekkert! Takker Herlich!! Danke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Takker Har kjøpt: -Sorte Hella DE - Startec -Gs Hypertrack 17" -Ny Chrome lyktegrill skal kjøpes =) så da er vi ganske så enig :applause: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Bytt eksos:) "dtm" kler ikke e30 Ellers fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Helt enig med Jørgen! Sommeren kommer fort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Helt enig med Jørgen! Sommeren kommer fort nå! Da er vi alle enige! hehe Jaaa gleder meg noe villt! Den kommer fort, men ikke fort nok ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå