BMW E30 325 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 de er like, selve lykta ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Blir godt og få den fram vell?), gleder meg selv -) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Blir godt og få den fram vell?), gleder meg selv -)Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Ja det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 nå vil jeg se bilder med sommerhjul på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Hei folkens, da er det på tide med litt action igjen, denne tråden er fra nå av tilbake for fullt! Her om dagen fikk jeg kjøpt Tåkelykter til bilen, virkelig noe jeg trengte, og setter prikken over i' en for fronten av bilen. Så da er lyktesamlingen komplett og venter på å bli montert i sin kjære bil. Bilder: Skal nå snart kjøre avsted til BT og kjøpe ut ''røde klistremerker'' for å kunne hente den på søndag, og samtidig få cruiset på søndag forhåpentligvis! Stay tuned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Åååå så morro!! Gleder meg virkelig til updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Åååå så morro!! Gleder meg virkelig til updates Hahaha ! Alltid velkommen du Wickster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 nice, spennende Og gjett hvem som anger på at han solgte Startec lyktene sine til deg de jeg har på bilen nå har fargeforskjell, så må visst kjøpe meg noen nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 nice, spennende Og gjett hvem som anger på at han solgte Startec lyktene sine til deg de jeg har på bilen nå har fargeforskjell, så må visst kjøpe meg noen nye... Takk! =) hehe de jeg kjøpte av deg var jo nypolerte også, så takker for det Fargeforskjell ja, huff... får håpe du får tak i nye som er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Blir du med til tønsberg da? blir jo en bra cruisetur det! så kan wicky sitte på med deg, siden han er så glad i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Blir du med til tønsberg da? blir jo en bra cruisetur det! så kan wicky sitte på med deg, siden han er så glad i e30 hahaha, han kan ride shotgon om han kunne ha valgt! Men siden han har frontet sit hat så mye mot E30 så tror jeg han heller ville ha gått...(helt til han hadde insett at shape'n ikke var altfor god, så hadde nok sitti på ja) når er tønsberg? bilen må eu godkjennes først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 tønsberg er på søndag..Du har prøveskilt på søndag. Du burde dra på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 tønsberg er på søndag..Du har prøveskilt på søndag. Du burde dra på søndag. da jeg var hos vegvesenet så sa jeg at jeg skulle kjøre gardermoen til bærum og rundt bærum så fåkke kjøre utenfor men, kompis har nylig handla e34 m5, kan prøve å overtale han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 pyse...jeg kjørte fra oslo til trondheim og tilbake med prøveskilter for "stovner-mortensrud" på....haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå