tommyheimberg Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Dette fortjente den virkelig!), blei bra! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Denne fortjener krom nyrer, blir for my svart. Ellers en pen bil med my potensial. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hmm... Kan ikke se nye lykter med bilder. Skulle det være bilder i lyktene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Dette fortjente den virkelig!), blei bra!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takker, ja det gjorde den Denne fortjener krom nyrer, blir for my svart. Ellers en pen bil med my potensial. Krom nyrer skal den få! =) Tusen takk! Hmm... Kan ikke se nye lykter med bilder. Skulle det være bilder i lyktene??? haha ops... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 I går kveld fikk jeg dratt til en lokal mekaniker som gikk over bilen, fikset x antall småfeil og ting, fikk lys i lyktene og fikk også montert sommerhjulene i samme sleng, siden vi allerede hadde bilen på bukk. Neste steg vil være å bestille EU og se hvilke feil jeg får, hvis noen... Tok et par bilder, bilen er skitten og iphonekamera..... Solnedgang utenfor verkstedet: og ja..... The car needs more low! Og alle de andre upgradesene jeg har planlagt. Men EU først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Fiiin!! coilovere er vel neste på handlelista?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Sweet ! Men bort med de svarte nyrene stakkars front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 oi wow er det ekte bbs? kjøp gjerne bbs merker a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ekte GS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Blei bra med sommerhjula hjalp mye på utseendet de ja . Bare en ting som irriterer meg veldig hver gang jeg ser på bilder av bilen din, det er den grillen din som er lakka svart matt som er begynt å flasse fyfyfyff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Fiiin!! coilovere er vel neste på handlelista?! Takk . Nei, ikke med det samme. Men vil ha KW2 en dag på den. Sweet ! Men bort med de svarte nyrene stakkars front Takk! Ja, Chrome nyrer bestilles så fort lønna kommer oi wow er det ekte bbs? kjøp gjerne bbs merker a! Ja ''ekte'' !! haha Ja, BBS senterkopper skal på vettu Blei bra med sommerhjula hjalp mye på utseendet de ja . Bare en ting som irriterer meg veldig hver gang jeg ser på bilder av bilen din, det er den grillen din som er lakka svart matt som er begynt å flasse fyfyfyff Ja det gjorde de, utrolig hva felger gjør for en bil! Jaa både grillen og listene rund baut bilen, irriterer meg og.... Men alt fikses med tiden! =) Da har jeg fått bestillt EU Kontroll time som skal være på mandag den 13. Håper alt går smurt og at jeg får ut skilt, og hvis ikke, så håper jeg det blir lave kostnader rundt evt. rep. som må gjøres. Viktigste er at bilen er 100%, skal jo tross alt kose meg litt med den på bane under e30meet og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ble pent det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ble pent det der Takk Pedersen! Din 7`er blir finere og finere for hver gang jeg er innom tråden din! EU på mandag, spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Lykke til ! Tusen takk mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå