thord Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Kom over en annonse på finn.no meget optimistisk vil jeg si: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... levant_ads 450k for en 2007 modell 3 serie som har gått 82 000. Good luck chuck! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Flott bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Joda, fin bil. Men overpriset!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Han har vel bomma med ca 80.000,- )) Bilen har jo gått laaaaaaaaangt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Fin var den, men det er jo "bare" en m-tech med litt ekstra. Drøyt priset i forhold til årsmodell og km-stand. Og det at "black on black" er riktig kan diskuteres. Litt kjedelig etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Det eksosanlegget trekker faktisk ganske kraftig NED i min verden,syns ikke det passer på en 325 diesel... Men de mener visst det fortjener maaange bilder. Ikke var det veldig pent heller,man ser så altfor godt at det liksom ikke skal være der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Disse bilene med den km stand og sånn cirka samme utstyr ligger jo fra 360-390 000,- så han har nok bommet litt vel mye vil jeg si ja! Men at de holder seg bedre i pris enn tilsvarende E60 525d er litt spesiellt og sikkert et særnorsk tilfelle da 325d er en, ja faktisk nesten sjelden bil å se! 525d er jo volum modell sammen med 520d så det gjør jo sitt til prisen da! Men bilen det vises til her er jo flott å se på da, selv om den mangler stor Navi! Det blodharrye eksosgreiene bak kunne de også spart seg for men pluss for automat noe jeg skulle ønske jeg hadde på min Dette mener jeg er en mer riktig pris for en 325d: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30631131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Disse bilene med den km stand og sånn cirka samme utstyr ligger jo fra 360-390 000,- så han har nok bommet litt vel mye vil jeg si ja! Men at de holder seg bedre i pris enn tilsvarende E60 525d er litt spesiellt og sikkert et særnorsk tilfelle da 325d er en, ja faktisk nesten sjelden bil å se! 525d er jo volum modell sammen med 520d så det gjør jo sitt til prisen da!Men bilen det vises til her er jo flott å se på da, selv om den mangler stor Navi! Det blodharrye eksosgreiene bak kunne de også spart seg for men pluss for automat noe jeg skulle ønske jeg hadde på min Dette mener jeg er en mer riktig pris for en 325d: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30631131 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Dette mener jeg er en mer riktig pris for en 325d: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30631131 Hadde det ikke vært for den uberekle fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hadde det ikke vært for den uberekle fargen! Dette er jo fargen ALLE liker!! Hadde jeg kjøpt min 325d ny så kan jeg love deg at den hadde hatt Le Mans blå metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hadde det ikke vært for den uberekle fargen! Dette er jo fargen ALLE liker!! Hadde jeg kjøpt min 325d ny så kan jeg love deg at den hadde hatt Le Mans blå metallic +1 Må alltid seg en ekstra gang når en Le Mans-blå 3-serie kjører forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 En kamerat av meg kjøpte en -07 325d med masse utstyr, riktignok ikke M-pakke, for 325000, virker som han gjorde et greit kjøp når jeg ser de prisene på annonsene nevnt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 En kamerat av meg kjøpte en -07 325d med masse utstyr, riktignok ikke M-pakke, for 325000, virker som han gjorde et greit kjøp når jeg ser de prisene på annonsene nevnt her. Hehe! To uker etter jeg kjøpte min 325d så lot jeg Bavaria taksere bilen og resultatet var en verdi som var 60 000 kr over det jeg kjøpte bilen for! Selgern av min bil, som er en proff BMW aktør (SK Autoimport) fant fort ut at han hadde gått på en smell da han prisa min bil Men som han sa så er dette biler som er vanskelige å prise! Også jeg som synes innbytteprisen på A6en min var ræva, når er jeg bare glad til! Kunne ikke importert bilen billigere engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Finnes mange overprisa biler og optimistiske selgere der ute....og det finnes bilkjøpere som ser seg blinde på utstyr og lakk og handler bil deretter uten å være kritisk til pris...noen tror til og med at siden bilen er rådyr er den automatisk spesiell og mer ekslusive enn en lik bil med bare en annen farge og orginal eksos stuss... Jeg og samboern har en stund vært på utkikk etter en høvelig grei e39 touring noe vi også har funnet til en grei pris...men dere vil nesten ikke tro hva jeg har sett av overprisa "vrak" i jakten på ett godt kjøp...jeg er snart 33 år, utdannet mekaniker og har eid over 80 biler siden jeg fikk førekort..jeg vet godt hva jeg ser etter og må trekke litt på smilebåndet når ungdommer presenterer meg for "strøkne" biler som bare mååååå sees! Beste guttungen var han som ville selge meg en "voksenkjørt" e39 525iAT med "orginal" m5 styling som ikke engang satt fast i bilen...interiøret var helt klart hentet fra en annen bil da trepaneler ikke stemte helt overens med dashbordet...skinkene på begge sider var helt klart sparkla opp og lakkert da jeg lett så slipespor igjennom lakken. soting som hadde løsna på alle vinduer og strake rør fra manifold til bakfanger +++ Valpen forlangte 60 lapper, og sto og fortalte samboeren min mens jeg prøvekjørte at han hadde bud på langt over det usett pr. telefon.... Når jeg kom tilbake ga jeg bare beskjed om at jeg ringer deg, IKKE ring meg....han tilbød meg på stedet å ta med bilen for 55 lapper om vi gjorde en deal...og hvorfor selge en bil til 55 når man "har" høyere bud på telefon? ...fordi man vet at man selger en katt i en sekk Mitt anslag etter å ha sett, prøvekjørt og undersøkt mange brukte e39 touringer så var denne bilen i en prisklasse mellom 35-40 lapper....men bevares, venter han på den rette idioten så får han sikkert det han vil ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Finnes mange overprisa biler og optimistiske selgere der ute....og det finnes bilkjøpere som ser seg blinde på utstyr og lakk og handler bil deretter uten å være kritisk til pris...noen tror til og med at siden bilen er rådyr er den automatisk spesiell og mer ekslusive enn en lik bil med bare en annen farge og orginal eksos stuss...Jeg og samboern har en stund vært på utkikk etter en høvelig grei e39 touring noe vi også har funnet til en grei pris...men dere vil nesten ikke tro hva jeg har sett av overprisa "vrak" i jakten på ett godt kjøp...jeg er snart 33 år, utdannet mekaniker og har eid over 80 biler siden jeg fikk førekort..jeg vet godt hva jeg ser etter og må trekke litt på smilebåndet når ungdommer presenterer meg for "strøkne" biler som bare mååååå sees! Beste guttungen var han som ville selge meg en "voksenkjørt" e39 525iAT med "orginal" m5 styling som ikke engang satt fast i bilen...interiøret var helt klart hentet fra en annen bil da trepaneler ikke stemte helt overens med dashbordet...skinkene på begge sider var helt klart sparkla opp og lakkert da jeg lett så slipespor igjennom lakken. soting som hadde løsna på alle vinduer og strake rør fra manifold til bakfanger +++ Valpen forlangte 60 lapper, og sto og fortalte samboeren min mens jeg prøvekjørte at han hadde bud på langt over det usett pr. telefon.... Når jeg kom tilbake ga jeg bare beskjed om at jeg ringer deg, IKKE ring meg....han tilbød meg på stedet å ta med bilen for 55 lapper om vi gjorde en deal...og hvorfor selge en bil til 55 når man "har" høyere bud på telefon? ...fordi man vet at man selger en katt i en sekk Mitt anslag etter å ha sett, prøvekjørt og undersøkt mange brukte e39 touringer så var denne bilen i en prisklasse mellom 35-40 lapper....men bevares, venter han på den rette idioten så får han sikkert det han vil ha for den Måtte trekke litt på smilebåndet av å lese det innlegget der. Du har rett i mye av det du skriver. Har opplevd det samme selv flere ganger. Selvom jeg er 10 år yngre enn deg, har jeg møtt på en del yngre selgere som ikke helt vet hva de driver med. I annonsen fremtrer bilen som strøken og godt tatt vare på. Når jeg kommer for å se på bilen, finner jeg fort ut at bilen knapt nok henger i ramma. Kunne gitt et bud på under halvparten av prisantydning, men sparer bryet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå