awt Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Bilen er solgt. Pen Topaz-blå 2001-modell 320Ci coupè selges. Bilen har 2.2-liters motoren på 170hk og manuell girkasse. Eu-kontroll er akkurat tatt der jeg fikk feil på bremser foran (dette er nå skiftet og iorden), samt håndbrekket trenger justering (blir fikset hvert øyeblikk), deretter skal den inn til etterkontroll. Dette utføres selvfølgelig før salg. Neste eu-kontroll etter dette blir ikke før i november 2013. 10.10.11 Bilen har vært på etterkontroll, og alt er iorden. Bilen er kjørt 198000 ærlige kilometer, har fullt servicehefte og er kjøpt ny i Norge. Av utstyr kan det nevnes: - Original M-tech II - Fullt sort skinninteriør - Original 16:9 navigasjon med CD-spiller, samt 3d kartvisning - Originale xenon-lys - Harman/Kardon-anlegg - Elektrisk rullegardin i bakrute - iPod-dock med mulighet for styring fra ratt - Originale M3-speil - 19" originale BMW Performance-felger (nye i fjor) - 17" originale M-tech felger med piggfrie vinterdekk Prisantydning 145 000,- (inkl. omreg) Bilen selges uten noen form for heftelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Sleng ut noen bilder, så er jeg kanskje intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Det ligger endel bilder i denne tråden om bilen min, men her er to: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Nå kan endelig jeg også irritere vettet av folk ved å bumpe en tråd ihjel. Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Kan jo legge til en kommentar for å hjelpe deg med bumpinga di, for den bilen her likte jeg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Opp med seg. Pris kan naturligvis diskuteres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Kva speil har du på bilen, kor er dei kjøpt? Kor har du kjøpt baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Originale M3-speil, kjøpt her inne. Baklyktene er kjøpt på eBay. ...og bilen er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Og opp med seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Siden det er en uke siden sist jeg bumpet, fortjener den en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Da har bilen vært på etterkontroll, og alt er iorden. En vask og noen bilder nå, så kommer den på finn, men for all del ikke nøl med å ta kontakt slik at jeg kan spare de kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå