e30meet Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Antageligvis årets største Bmw treff på Rudskogen 23 og 24 Juni. ALLE BMW ER INVITERT! Premiering og utstilling vil foregå under gode forhold med mange premiekategorier. Gratis camping for de som vil fra Lørdag til Søndag. Treffet går over to dager. Dag 1. 23juni Utstilling med premiering. Dag 2. 24juni Utstilling og banekjøring! Virkelig en helg å få med seg om man er Bmw interessert! SPonsorer 2012 : -Inconsulting car customizing. -Meguiars -GSM Performance -Performance Bmw Magazine -Autobloggen -Proshop -SSperformance -Gsbildeler -Schmiedmann -Oppegård bilpleie senter as E30meet 2012 vil bli enda råere enn hva det var i 2011. Sponsorene våre vil sette opp stands, og det vil skje happenings gjennom hele treffet. Følg oss på facebook og vår hjemmeside for oppdatert info! http://www.facebook.com/pages/E30Meet/162387913828439" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.e30meet.com" onclick="window.open(this.href);return false; I mellomtiden kan man sjekke Performance Bmw der vi har vært heldige å få artikkel i bladet, I dette bladet er det også 6 siders reportasje fra Gatebil, så det kan være verdt å kjøpe! Legger ved noen bilder av treffet 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Så det blir ikke Våler igjen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hadde det ikke gått an å få til et sånt treff litt lenger nord i Norge? Slik at det ikke blir så vanvittig langt å kjøre for mange av folkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Herlig at dere er ute i god tid med å planlegge dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 MÅ dere prøve at dette ikke er samme helg og dag som noe annet da. Syns det er gøy at dere får dette til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Flott at dere fortsetter tradisjonen Scann gjerne inn artikkelen fra Performance BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hadde det ikke gått an å få til et sånt treff litt lenger nord i Norge? Slik at det ikke blir så vanvittig langt å kjøre for mange av folkene? Eller en plass det blir ca like langt for alle. Altså her: http://www.acr.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Ja.... ACR blir like langt for alle... Folk fra østlandet må bare kjøre et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 par dager da el.. du kjører fint fra oslo til acr på 11 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jaja, men om man sover på natta tar det et par dager Uansett så er det ganske langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Vet om mange, inkludert meg selv som ikke kjører til ACR... Det er LANGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Vi kunne hatt ett E30meet på Ringen. For oss på Østlandet er det så å si like langt som å kjøre til ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Vet om mange, inkludert meg selv som ikke kjører til ACR... Det er LANGT. Jeg vet og om mange som ikke kjører til Oslo. Det er også LANGT, enda jeg bor sør for trondheim så det er jo massevis av folk som bor mye lenger nord enn jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg vet og om mange som ikke kjører til Oslo. Det er også LANGT, enda jeg bor sør for trondheim så det er jo massevis av folk som bor mye lenger nord enn jeg gjør. Hva er dette å diskutere, egentlig?? Arrangørene av dette treffet holder til i Oslo-området, så da er det jo selvfølgelig helt naturlig mtp. både økonomien og gjennomføring av dette treffet at de gjør det i "nærområdet". Oslo er jo heller ikke så rent lite sentralt, så det gjør jo at mange av de potensielle deltakerne har forholdsvis kort vei til treffet. De er jo også helt i startfasen med å arrangere disse treffene, så derfor tviler jeg på at de har særlig mye midler å ta av for å få gjennomført det. Det meste er vel utlegg fra egen lomme, vil jeg tro. Håper selvfølgelig at de gikk i overskudd denne sommeren, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Du har vel rett i det du sier Torek. Missforstå meg rett, jeg synes det er kjempemessig at noe slikt i det hele tatt blir arrangert, men det blir som sagt langt å dra for mange. Men det kan vel ikke klaffe like bra hos alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå