Jørgen Lie Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Vi tar en uke fri, Lars, så loffer vi nedover og tar treffet som en bonus Håper i alle fall jeg kan delta neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Det synes jeg dere skal. Var mange langveisfarere sist:) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Ja, vi får gjøre det! Har endra litt på planene mine, så vi får se om det ikke blir nylakkert front og bakfanger, pluss E3 vinge på M3n.. Og skilter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 bra det blir e30 treff igjenn, håper å få dette med meg denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Det blir litt vanskelig for oss å arrangere noe så langt ifra der vi bor desverre. Men kanskje vi en gang kan arrangere E30meet på Acr! Banen er jo grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Har fått bekreftet at Meguiars blir sponsor for treffet neste år også! De vil også mest sannsynlig ha stand på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 får vel forsøke å få med meg dette neste år, skal bygges grom s14 i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 bra!. da kan du knive sammen med frederick fra schmiedmann;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 kor blir dette treffet da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 jeg kommer på neste treff ivaffall, har ikke mindre enn 3stk e30 nå, så skal vell klare å ha en i funksjonell stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hei, Vi lurer på om det er noe interesse for t-shirtsene som vi solgte på treffet, det er mulig vi kan produsere opp litt flere av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Tja, hadde ikke gjort no det Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Fastsatt hvor det blir eller? Jeg vil være med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg tar en tskjorte! Om prisen er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 får håpe bilen holder, så kommer jeg også kan ta et par tskjorter vis du skal trykke opp noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå