ehrnst Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Kommer med bilen Betaler imorgen, må vente på paypal sin kode som dukker da !Det er lov med litt kontrollert skrens? Om det er koden for å åpne pp konto er ikke de nødvending når du skal handle. Trenger ikke konto i det hele tatt. Bare kort Velkommen på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Kommer med bilen Betaler imorgen, må vente på paypal sin kode som dukker da !Det er lov med litt kontrollert skrens? Om det er koden for å åpne pp konto er ikke de nødvending når du skal handle. Trenger ikke konto i det hele tatt. Bare kort Velkommen på treff må ha kode for å verifisere seg på paypal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Ja, men man trenger jo ikke paypalkonto for å betale treffet. Bare å velge kort..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Sånn, betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Da har jeg vært å handlet prøveskilter, så blir det muligens bytte av vannpumpe og termostat senere i dag. Så er jeg klar vertfall! Gleder meg til dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Da har jeg vært å handlet prøveskilter, så blir det muligens bytte av vannpumpe og termostat senere i dag. Så er jeg klar vertfall! Gleder meg til dette nå! Fikk du prøveskilter på BT med tillatelse for banekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Er det noen som har sjekket hva de "utleiebilene" nevnt tidligere her vil komme til å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hvilken dag er hovedevent? Jeg kommer på en av dagene for å ta litt bilder og se. 23 eller 24 bør jeg komme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Da har jeg vært å handlet prøveskilter, så blir det muligens bytte av vannpumpe og termostat senere i dag. Så er jeg klar vertfall! Gleder meg til dette nå! Fikk du prøveskilter på BT med tillatelse for banekjøring? Nope.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Dere skal ikke ha cashflow på treffet, men skal selge klær så anbefaller folk å ta med cash til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Dere skal ikke ha cashflow på treffet, men skal selge klær så anbefaller folk å ta med cash til det? Forskjell på noen hundrelapper i tshirt salg og mange tusen i deltakeravgift, ville du oppbevart x antall penger på deg to dager? Vi prøver å få til påmelding på treffet, men vi kan ikke love dette. Så man bør melde seg på. Ang utleie bilene så har sponsorene egne priser som vi ikke vet hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Tja. Bedre å få flere deltakere og i ytterste konsekvens bli frastjålet pengene (kommer jo ikke til å skje) enn at disse ikke kommer i det hele tatt pga manglende forhåndspåmelding. På de aller fleste andre treff har man muligheten til å betale ved oppmøte. Dette er det mange som setter pris på da det fort dukker opp uforutsette ting som gjør at man kan/ikke kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 da er jeg meldt på og kommer i en dau 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Været ser da ut til å bli meget bra! http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfol ... arsel.html Edit: ser dårlig ut nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 da er jeg meldt på og kommer i en dau 535 Flott, da skal jeg sitte på en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå