Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer med bilen :) Betaler imorgen, må vente på paypal sin kode som dukker da !

Det er lov med litt kontrollert skrens?

Om det er koden for å åpne pp konto er ikke de nødvending når du skal handle. Trenger ikke konto i det hele tatt. Bare kort :)

Velkommen på treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer med bilen :) Betaler imorgen, må vente på paypal sin kode som dukker da !

Det er lov med litt kontrollert skrens?

Om det er koden for å åpne pp konto er ikke de nødvending når du skal handle. Trenger ikke konto i det hele tatt. Bare kort :)

Velkommen på treff

må ha kode for å verifisere seg på paypal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å handlet prøveskilter, så blir det muligens bytte av vannpumpe og termostat senere i dag. ;-) Så er jeg klar vertfall! :P Gleder meg til dette nå! :-)

Fikk du prøveskilter på BT med tillatelse for banekjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å handlet prøveskilter, så blir det muligens bytte av vannpumpe og termostat senere i dag. ;-) Så er jeg klar vertfall! :P Gleder meg til dette nå! :-)

Fikk du prøveskilter på BT med tillatelse for banekjøring?

Nope.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal ikke ha cashflow på treffet, men skal selge klær så anbefaller folk å ta med cash til det? ;)

Forskjell på noen hundrelapper i tshirt salg og mange tusen i deltakeravgift, ville du oppbevart x antall penger på deg to dager?

Vi prøver å få til påmelding på treffet, men vi kan ikke love dette. Så man bør melde seg på.

Ang utleie bilene så har sponsorene egne priser som vi ikke vet hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Bedre å få flere deltakere og i ytterste konsekvens bli frastjålet pengene (kommer jo ikke til å skje) enn at disse ikke kommer i det hele tatt pga manglende forhåndspåmelding.

På de aller fleste andre treff har man muligheten til å betale ved oppmøte. Dette er det mange som setter pris på da det fort dukker opp uforutsette ting som gjør at man kan/ikke kan komme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...