Jås Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Passer fra S54 også dette lokket.Tar 0945 båten fra Horten i morra jeg Stemmer sikkert.. Espen kom med nytt lokk til meg, og som betaling skulle han sitte på noen runder...gikk bra det helt til jeg skulle tøffe meg litt og sprengte en drivknute..!!!! Har virkelig dagen idag!!! Men er nå på vei til bmw-marianne for å hente akslinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Noen bilder fra dagen i dag takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Noen bilder fra dagen i dag takk Det var mange som gikk med kamera så det kommer nok noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Er det kjøring på banen idag også? Hvordan er det å komme imorgen og betale der og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Mulighet å få tilgang på noen bra spotter som fotograf Hylle eller hvem som styrer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Surt alle er på hotell og camping da, ikke det store livet på campen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Er det kjøring på banen idag også?Hvordan er det å komme imorgen og betale der og da? Det går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Mulighet å få tilgang på noen bra spotter som fotograf Hylle eller hvem som styrer dette? Ja. Det går fint! Hvor vil du stå? Ta med gul vest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Hvor langt unna må de som ikke deltar på treffet parkere? Tenkte å ta turen å se litt i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Imårra kommer du inn til parkering i depo. Koster kun hvis du skal kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Info på den til høyre på bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Info på den til høyre på bilde? En kjempefin bil fra Danmark med M51D25 motor. Virket veldig forseggjort det jeg så hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Da får jeg ta en tur med E30en imorra og bruke opp noen dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Så nice ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå