Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Men det er jo mye kjøretid som er gøy, da får man valutta for penga, som det heter

Joda, men det hadde ikke gjort noe om det var flere på forje treff med tankte på kjøretid. Veit ikke om dere har bestemt dere for hvilken bane enda jeg, men rudskogen har jo blitt veldig bra og er plass til ganske mange biler utpå der samtidig.

Har dere forresten et ca. antall på hvor mange med e28 og e24 som kommer til å være med?

Det jeg mener er at det sannsyneligvis ikke blir så veldig mye flere biler selvom resten av oldtimerne får komme, men det er jo bare en tanke fra min side. Dere bestemmer jo til syvende og sist.

Ellers fortener dere ros for å bruke fritida deres på dette gleder meg til neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har bestemt oss nå for at vi tar med E21 på treffet også, Da håper vi å se mange av dem også!! :)

E21-E24-E28-E30meet 2012! 8)

Vi får snart bekreftet dato for neste års treff, Og det er på vei E30meet T-shirts og Gensere! Når disse kommer håper vi så mange som mulig kjøper dette og støtter opp om treffet! Overskuddet går rett på kontoen til baneleie! Husk at vi driver på frivillig basis og at vi gjør dette for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss nå for at vi tar med E21 på treffet også, Da håper vi å se mange av dem også!! :)

E21-E24-E28-E30meet 2012! 8)

Vi får snart bekreftet dato for neste års treff, Og det er på vei E30meet T-shirts og Gensere! Når disse kommer håper vi så mange som mulig kjøper dette og støtter opp om treffet! Overskuddet går rett på kontoen til baneleie! Husk at vi driver på frivillig basis og at vi gjør dette for dere!!

Konge :applause:

Jeg kommer med min lille gråe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss nå for at vi tar med E21 på treffet også, Da håper vi å se mange av dem også!! :)

E21-E24-E28-E30meet 2012! 8)

Vi får snart bekreftet dato for neste års treff, Og det er på vei E30meet T-shirts og Gensere! Når disse kommer håper vi så mange som mulig kjøper dette og støtter opp om treffet! Overskuddet går rett på kontoen til baneleie! Husk at vi driver på frivillig basis og at vi gjør dette for dere!!

Konge :applause:

Jeg kommer med min lille gråe :D

Få med flere på å kjøre konvoi på tur nedover kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...