RunnerM5 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har en E91 325d som jeg er strålende fornøyd med. Gikk og siklet på F11 her i en periode pga plass, men jeg er såpass fornøyd med 325`n at jeg heller kjøpte takboks som vi hiver bagasje og barnevogn i. Hadde en E46 M3 touring(ja ombygget) før denne, og dette er nesten like morro. Lydbildet kombinert med det lille eselsparket du får i ræva ved pådrag er nok for meg til å si at 325d er en helt optimal bil for en passelig bilinteressert familiefar Mao, løp og kjøp hvis du vurderer en slik en, du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 325d nesten like morsomt som E46 M3 ja... lalalalala Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 325d nesten like morsomt som E46 M3 ja...lalalalala Okei. Med 260-270 hester så begynner det å nærme seg iallfall, vil ikke si at E39 M5en jeg kjørte var så jæklig mye råere(Var jo selvsagt mer hårete, har jo tross alt 400 hk)! Hjelper jo selvsagt at 3ern er mye mindre og har massivt dreimoment! Når jeg tar min 325d ut på svingete veier og kjører med horn i panna så klarer jeg ikke å lavære å trekke på smilebåndet, den er kjempe kjøreglad! Ingen skal fortelle meg at dieselbiler ikke kan være gøyale 325en byr på MASSE kjøreglede, mye mer enn en daff 320 eller 318 som "alle" har! Men det er øyet som ser, ikke noe å lage bråk om detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå