Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Noen som har testet denne? Synes denne er mye kulere enn den gamle typen, men ser ikke ut til å være mulig å koble lys til denne. Ligger i nettbutikken til GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloo Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 http://www.bimmian.com/60/USK/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloo Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Bestilte nå det sammen hos bimmian.com men for min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Ok, skriv her hvordan den fungerer da! Om du er fornøyd osv. Synes det blir litt stusselig uten lys men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hadde faktisk vurdert en sånn jeg også hvis den hadde hatt lys. Har sikkert gått an å fått til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg har sett folk som har montert lys i disse, så umulig er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Jeg har sett folk som har montert lys i disse, så umulig er det ikke. Har du en link til det du har sett, eller kan du høre litt hvordan det ble gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Her er en tråd/diy om dette. Om det var denne jeg så eller en annen husker jeg ikke, men det spiller forsåvidt ingen rolle. I tråden her er det brukt spaken fra sportsautomat (som ser 1000 ganger tøffere ut etter min mening), men jeg tror prinsippet blir likt likevel. Det som er litt synd er at disse spakene bare vippes frem og tilbake der de egentlig hører til, men skal man montere de i andre biler må man skyve de frem og tilbake slik som før. Hadde det gått an og fått til vippingen hadde det vært mye tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Snakk om wannabe-oppgradering Denne vil jo uansett ikke fungere som den "skal" (altså som den gjør på facelift) så blir bare seende dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå