mbruer Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Er det noe "nedre" temp før Webastoen kan ta's i bruk, eller at den starter når jeg starter bilen? Tenker på når jeg kan sjekke om den starter på fjernkontrollen eller timer'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg kan starte min på timer uansett temperatur mener jeg. Har hatt den igang om sommeren for å "moe" den. Den starter selv når det er 6-7 grader eller kaldere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Jeg kan starte min på timer uansett temperatur mener jeg. Har hatt den igang om sommeren for å "moe" den. Den starter selv når det er 6-7 grader eller kaldere. Okay:) Er nok en ide og starte den noen ganger om sommern også ja så den "står seg fast"... Da får jeg gå og prøve Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Du kan vel starte den som Hpi skrev, stort sett hele tiden, men uansett begrenset til 13-14 grader tror jeg. Over 13-14 grader så starter bare ventilasjon i stedenfor. Den starter som sagt selv ved +5,5 grader eller kaldere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå