///FredriK.S Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Den braketten som hadde løsnet, skulle vist være limt fast på glasset. Men fik limt den fast igjen Og det viste jeg at ikke dette var selve problemtet. Hele vindusmekanismen var skeiv. Så bestille ny mekanisme, og det er nå fikset Ellers så har det ikke skjedd så mye. Noen nyere bilder var mørkt og tåkete ute.
316 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Finfin bil! Liker originalbiler, eller tilnærmet da
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Da er bilen blitt parkert for vinteren Gleder meg allerede til å kunne sette på sommerhjula igjen, og kjøre på bare veier Og ett stykk kald mærsj
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 der har du to kremvogner, både e34n og w124n..
///FredriK.S Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Liten update Noen ny deler ankommet som er: -Nye skiver og klosser - kasterstag, med powerflex - hjelpensekke foring - tennplugger - drivstofffilter - olje og olje filter - svarte blinklys foran Så da håper jeg bilen går imellom eu-kontroll i Mars
///FredriK.S Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 ooog da var fronten på igjen, med en midlertidlig leppe til jeg får spart peng til m5 front Og her er da bakfangeren som venter på litt finpuss og lakk Og om noen er interessert i en meget pen mærsj, så si ifra
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Da var BMW'n på veien igjen, snart eu-kontroll og greier. Første turen i år, stått i godt over 3mnd, og startet på første slag Hadde ikke planlagt å ta den ut så tidlig, men siden bærekule på mercedesen takk for seg, så måtte jeg ut med den. Men angerer ikke, skulle ha gjort dette for lenge siden merker jeg Noen bilder: På vei ut: Vasking må til Solgte desverre bakfangeren til en kompis i forrje uke, da jeg trodde at m5 fangeren snart var ferdig, og at bilen uansett skulle stå inne. - Fredrik
Michaelw Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Da følger jeg med vidre her Blir kult med M5 fanger bak!
///FredriK.S Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Takk takk Håper den kommer i mårra. Skulle egentlig ha kommet for 1mnd siden, men de ble ikke helt fornøyde med resultatet, så måtte fikse den opp på nytt. Den har ligget der i 5mnd nå. Forbanna Vg2 lakk xD
Michaelw Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Takk takk Håper den kommer i mårra. Skulle egentlig ha kommet for 1mnd siden, men de ble ikke helt fornøyde med resultatet, så måtte fikse den opp på nytt. Den har ligget der i 5mnd nå. Forbanna Vg2 lakk xD Hahaha, jaja billig da regner jeg med!
///FredriK.S Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Det er det! Har og tidligere blitt greit resultat også
Michaelw Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Det er det! Har og tidligere blitt greit resultat også Hmm.. kanskje jeg skal kontakte en skole for lakkering av litt deler.. på tide og kutte ut det hvite panseret!
///FredriK.S Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 hehe ja, litt mer helhet da Fikk gjort noe idag også, byttet begge kasterstag m/powerflex, hjelpesnekke foringa, og bensinfilter Så da er bilen så god som ny, ingen ulyder fra understellet, tight og fin Så den blir mest sannsynelig eu-godkjent i mårra, også blir det byttet motorolje, oljefilter og bremser på torsdagen Også har jeg fått et komplett eksos anlegg til bilen med effekt bakpotte. Så der blir mellompottene fjærnet tenker jeg Har en kammerat med en 735i, og han har gjort ca det samme. Og i den er det grom (!) lyd i. Så håper det blir det samme i min... Men dette kommer litt seinere tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå