Anders92 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Pen bil, uten tvil! Når får du bakfangern da? Blir bra føler jeg!
///FredriK.S Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Fangeren kom på igår! Hadde bilen på eu-kontroll i dag. Gikk sånn ca som forventet. feil: Xenonlys, + diverse pærer håndbrems Fikset alt, utennom xenonlyset som jeg håper jeg får tid til i mårra. Noen bilder av "hel" bil Deilig. cockpiten:
///FredriK.S Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Takker Også har jeg fått satt på en KN filter, ble mye mer go'lyd da ja
Michaelw Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Takker Også har jeg fått satt på en KN filter, ble mye mer go'lyd da ja Konfilter, eller panel? Konfilteret gir myyye lyd
Anders92 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Ser bra ut! Ble bra med M fanger bak Skal du ha på sideskjørt?
///FredriK.S Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Takk takk Ja, må vel få på noen m5 skjørtet etterhvert også. Bilen har også fått et velkjent e34 syndrom, et lite hull i kanalen i bakkant. eller så ser det greit ut, men litt overflate er det. Så blir å få sveist inn nye orginale biter etterhvert, da det er en på jobben som er flink til å sveise
///FredriK.S Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Da er m5 skjørter handlet inn også Bilder kommer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå