///FredriK.S Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Et veldig dårlig bilde av skjørtene. Ble også et aldri så lite "bmw treff" i gårdsplassen til en kompis Og den stakkas delebilen da, en 95modell 520ia. Den fikk kjørt seg for å si det sånn. Sprengte ekspansjonstanken da motoren ble litt varm under en liten dekk spark økt. hehe Legger ved en video seinere. Ble litt varm kan man så, men den startet og gikk en stund uten kjølevæske, og grus i olje også. Fikk faktisk ikke ødelagt motoren før den ble sendt til hugging Det som var igjen av ekspansjons tanken: Måtte teste airbaggene på slutten av dagen, og da røyk frontruta også. Ble et lite hull også gitt Hel-hets bilde av bilen. Har fortsatt en del deler igjen fra den. Bla: komplett V8 front i bra stand, hvite blinklys bak, hvite blinklys foran, cockpit stoler (standardstole med armlene), elektrisk rollo ++ Vurderer nå og selge go'bilen. Send en PM ved interesse og for mere info
Glema Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Har ikke sett denne tråden før. Her var det mye spennende, så her skal det følges med
///FredriK.S Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Litt matchende bensinpris, men ikke fult så morro med en bil som bruker endel igjen Bilen ble også eu-godkjent i dag, neste gang er da i 2014, deilig
///FredriK.S Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Fikk byttet olje på girkassa i dag Er også litt sugen på å bytte diff til noe med mer aks (lavere utveksling?) Noen som vet om noen bra som passer? Har aldri satt meg inn i hva de forskjellige tallene betyr. Vet heller ikke hva salgs utveksling den som står på har, står ingen ting på den : /
bergeee Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Takk Video fra søndagen litt ivrig eller fredrik?
Michaelw Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Fikk byttet olje på girkassa i dag Er også litt sugen på å bytte diff til noe med mer aks (lavere utveksling?) Noen som vet om noen bra som passer? Har aldri satt meg inn i hva de forskjellige tallene betyr. Vet heller ikke hva salgs utveksling den som står på har, står ingen ting på den : / Jeg bytta diff for litt siden.. Hadde 3,91 tror jeg, og når jeg bytta fikk jeg mye mer akslerasjon. Klarte ikke tyde helt sikkert på hva som sto på den nye, men lurer på om det er 4,4* ett eller annet det sto Var rimelig stor forskjeld !
///FredriK.S Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Ja, hehe. Ja, her mer lyst på akselerasjon, da jeg syntes den er litt treig opp til 120, men over der begynner den virkelig å våkne til
Xandre Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Mildt sagt deilig bil! Hadde jeg vert deg hadde jeg aldri tenkt tanken på å selge den!
T.H.O Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Ville hvertfall ikke vurdert å bytte den ut for en bensin Sub. (så på amcarforumet)
///FredriK.S Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Felger til salgs? Bilen er solgt, med felger
///FredriK.S Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Jeg å atter har solgt hver vår bmw. Så nå deler vi på mærsja inntil videre. Er på utskikk etter ny, skulle gjerne hatt en ny en i går.. Eller forrje uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå