mjo101 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Hei. Vurderer denne 1 serien, noen som kjenner til den? eller har noe å si angående den? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30722204 Samt om noen har noe tips til kjøp av e87 ? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Vet ikke så mye om disse, særdeles lite om diesel, men ser skikkelig rå ut, og da er det viktig å passe litt på så man ikke blir for ivrig og glemmer å spørre om ting, eller at man slutter å stille litt betingelser selv. Ser heftig ut og kan være heftig kjørt . Ser ikke ut til å ha vært rengjort så bra inne i den. Støv og hår i rikelige mengder på seter og gulv, kan tyde på en litt skjødesløs eier/sjåfør, og kan bety at resten trenger ettersyn, men ikke nødvendigvis. Vær nøktern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Takk for svar. Blir isåfall en skikkelig gjennomgang av bilen, med tilstandsrapport osv.. Har egentlig vert på jakt etter e90, men falt virkelig for denne! selvom den mangler multifunksjonsratt, cruisekontroll og xenon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Den bilen er også diskuert litt her, så du får forte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Kan jo tipse om denne, som er min bil: viewtopic.php?f=36&t=191655 Send PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5-78 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Mangler også varme i setene. Blir Veldig kaldt på vinteren med skinnseter uten å kunne varme disse. Xenon, multiratt + varme i seter er et "must" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hvis du refererer til min bil, så er det ikke skinn, men Sensatec som BMW så fint kaller det. Temperaturmessig kan det ikke sammenlignes med vanlig skinn. Jeg synes ikke det er spesielt kaldt i de setene på vinterstid, derfor gadd jeg ikke fly landet rundt for å finne en bil med Mpakke og varmeseter. Men for all del, varme i setene er ålreit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Var en her inne som fikk ettermontert (uoriginale) varmeseter i en E81, tror jeg. Mener det kostet et par tusen, og at han fikk originalt bryterpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Varmeseter i en bil nyere enn 1990 er et must for meg uansett hvilket stoff setene er kledt med. En kald dag,før varmeapparatet har fått go' lunk,eller dager jeg er litt øm i ryggen er varmeseter fantastisk deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå