Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kan ta bilde av BMW iPhone 4 dockingen som jeg anskaffet meg dagen etter at jeg fikk meg iPhone 5. :lol:

Vel, tenkte jeg skulle ta noen bilder nå som sommerhjula er på. Det kommer vel etterhvert skal du se...

Har ett problem... Både "kjærringa" og meg, greier liksom ikke helt å venne oss til Performance stripene.. Vurderer å fjærne dem. Ulempen er jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på stripene.. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig så må jeg si at Performance-stripene ikke falt helt i smak hos meg. Ble liksom noe som ikke var helt riktig i forhold til fargen på stripene og fargen på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta bilde av BMW iPhone 4 dockingen som jeg anskaffet meg dagen etter at jeg fikk meg iPhone 5. :lol:

Vel, tenkte jeg skulle ta noen bilder nå som sommerhjula er på. Det kommer vel etterhvert skal du se...

Har ett problem... Både "kjærringa" og meg, greier liksom ikke helt å venne oss til Performance stripene.. Vurderer å fjærne dem. Ulempen er jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på stripene.. Hmm..

hahaha, huff. Vi kan godt bytte telefon, har iphone 4 jeg... :P

Hvis du ikke greier å venne deg til dem så vent enda litt til, og post flere bilder, slik at vi kan se mer av den fine bilen din og de kule stripene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe.. Har hatt såpass mye å gjøre med konfirmasjonsforberedelser at jeg har ikke hatt tid. Meen, var innom BMWCCN Telemark sitt treff sist lørdag..

Bilde nr 69 og 70

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 839&type=1

Bilde nr 38 og 40

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 064&type=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stripene kan funke! Mye jåleri du har fått på den :)

Er det en original M-front på den hvite ved siden av din? Er ikke den for bred?

Er jo enda tøffere enn performancefronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite har custom made 1M front, laget av SSP. Den er dritfet!!! Jeg har original BMW Performance carbon spoiler til pre-face std front.

Joda, litt jåleri har det blitt.. :-) Har nå i dag faktisk, bestillt ny frontrute med grå stripe/skygge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripene blir på til over sommeren hvertfall. :-)

har sett en hvit e87 som din med de stripene her i nabolaget. Er rått! Bare å beholde mister! Men du... hvor er alle bildene av bilen du har lovt .... legg ut bilder!

Denne du tenker på ?

60708_470976752946453_2013916301_n.jpg

190292_470976806279781_1142513140_n.jpg

Min gamle dette.

Jeg er litt enig i at sølvstripene ikke helt matchet blå bil, Men det er fortsatt tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripene blir på til over sommeren hvertfall. :-)

har sett en hvit e87 som din med de stripene her i nabolaget. Er rått! Bare å beholde mister! Men du... hvor er alle bildene av bilen du har lovt .... legg ut bilder!

Denne du tenker på ?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Min gamle dette.

Jeg er litt enig i at sølvstripene ikke helt matchet blå bil, Men det er fortsatt tøft :)

ja hvis nye eier er i Bærum :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...