Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil!, samme vinge som jeg har.

Ville byttet ut den lange antennepisken med bmw sport antenne, sånn som den hvite på side 21 har, 250kr og du bytter kun pisken, gjør underverker!

Jeg har byttet til original BMW Sport antenne, du ser ett bilde av esken ved siden av håndbrekket lengere opp på forrige side. Har bare ikke rukket å ta bilde av den etter jeg satte den på. Jeg er faktisk misfornøyd med antenna. Den er mye bedre å se på, men vesentlig dårligere på mottak enn den lange pisken. Hører stort sett på NRK MP3, og det er slitsom bare kjøre gjennom Skien/Porsgrunn med så varierende mottak.

Vi oppgraderte også (ble sponset av autolights.no) interiørlyset til led...Jeg føler at det ble for kaldt lys...?
":2adwnj0v]Har lurt litt på selv. Har leds i alle oppbevaringsrom i dørene da. Det er nice :)

Synes interiørlysene ble bra. La ikke merke til varmt/kaldt forskjell. Synes det bare ble mere moderne. Jeg kjøpte pakken med 10 LED pærer, men kunne bare bruke 8 av dem. De andre 2 passer ikke til handskerom og baggasjerom. Det synes jeg er litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er liksom nesten helt hvitt lys, i forhold til original som var veldig gult. Virker også som om lyset er litt "sterkere", hvis du forstår.

Var det grei jobb. Har bestilt et sett til innvendig. Mye jobb.?

Slik er mitt..

post-52179-0-47390800-1380487131_thumb.j

Er en venn av meg som har kjøpt samme settet fra ebay.. Ble meget bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben var grei nok. Men å kjøpe original BMW LED var ikke så greit. For det første så kosta det skjorta i forhold til ebay, og så passet ikke pærene til handskerom og baggasjerom. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...