fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Original BMW Performance interiørlist i ekte carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Original BMW Performance rattdeksel i alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Original BMW Performance stab stag i aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Original BMW Performance bakrutespoiler i ekte carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Original BMW Performance dekorstriper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 1-serie kaffekopp og modellbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Dette blir ikke annet enn bra! Venter du til våren kommer med å montere alt dette? Tror jeg hadde blitt gal av ventingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var dette du hentet på salongen dag? Blir braa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Dette blir ikke annet enn bra! Venter du til våren kommer med å montere alt dette? Tror jeg hadde blitt gal av ventingen Har lyst til å montere i vinter. Hvis jeg finner en temperert plass å stå og hvor bilen kan stå over natta, så blir det gjort i vinter. Hvis ikke så venter jeg til våren.. Blir gal, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Var dette du hentet på salongen dag? Blir braa! Stemmer. Julegave til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Den blir grom nå ? ps. de stripene er no pirk og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hvor mye øker hk med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hvor mye øker hk med nå? ca 1000 BWHP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 får man så mye altså? Trodde det stickersettet kun ga 970hk jeg...hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Du har slått på stortromma når det gjelder julegaver til bilen iallefall! Blir nok lekkert å få montert det! Har alltid tenkt deler til bilen ble julegaver til meg selv, men da har jeg unnskyldning for å kjøpe mer ting, bilene må jo ha julegaver også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå