Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)

fish
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Takk for tilbakemeldingen, Hermanoo. :-) Fremtidige planer? Hmm.. Må vel bli å få montert det jeg har kjøpt inn allerede og som ikke er på bilen ennå. Så er det Performance håndbrekk og kort antenne som står for tur. Vurderer også senkeskåler. I korte trekk er det planen for våren, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen, Hermanoo. :-) Fremtidige planer? Hmm.. Må vel bli å få montert det jeg har kjøpt inn allerede og som ikke er på bilen ennå. Så er det Performance håndbrekk og kort antenne som står for tur. Vurderer også senkeskåler. I korte trekk er det planen for våren, så får vi se.

Høres bra ut fishy, ser frem til oppdateringene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har gjort litt mere i kveld. Ikke bare alu pedaler, men også litt montering av spoilere.

Først en "prøvemontering" for å sette av maskeringstape, da spoileren skal limes fast.

nsy991scdtjk3zaokhp5.jpg

Nå er den limt. Får stå sånn nå i ca ett døgn.

fg57jo3aavjxj8mhmzdy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skal spoileren monteres rett på fronten uten å demontere noe. Men jeg hadde lyst til å ta ned nedre del av fangeren for å gjøre litt ekstra rent.

uuvf1vjkrmtd7khsltpg.jpg

Rett før liming, alle delene er pusset lett med sandpapir og rengjort med kjemikalier.

fss12n1ejkdwijmwhs43.jpg

Ferdig limt. Når får det stå å tørke i ett døgn før montering på bil. :-)

olr4x28dfl383hx5emfi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg egentlig ikke er så kjempeglad i slike, må jeg jo si det fristet bittelitt. 8)

Hadde nok ikke kjøpt dette sånn til "vanlig", men når dem fulgte med i "pakka" så kunne jeg jo ikke la dem ligge å slenge. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...