fish Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Time will show... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Nå har jeg lest igjennom hele tråden! Denne bilen har fått meget riktige og fine oppdateringer, bra jobbet Mister Fish! Har sansen for denne bilen her =D Hva er fremtidige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Takk for tilbakemeldingen, Hermanoo. Fremtidige planer? Hmm.. Må vel bli å få montert det jeg har kjøpt inn allerede og som ikke er på bilen ennå. Så er det Performance håndbrekk og kort antenne som står for tur. Vurderer også senkeskåler. I korte trekk er det planen for våren, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Takk for tilbakemeldingen, Hermanoo. Fremtidige planer? Hmm.. Må vel bli å få montert det jeg har kjøpt inn allerede og som ikke er på bilen ennå. Så er det Performance håndbrekk og kort antenne som står for tur. Vurderer også senkeskåler. I korte trekk er det planen for våren, så får vi se. Høres bra ut fishy, ser frem til oppdateringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Da var Performance pedalene montert. Før; (rent og pent til å være -07, med over 100k på telleren..) Etter; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Selv om jeg egentlig ikke er så kjempeglad i slike, må jeg jo si det fristet bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Lookin good fish! Skal vi få "fiska" eksosen til våren kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Tror ikke det blir noe eksos til våren på meg. Har ei datter som står til konfirmasjon, så det ryker nok ca 20-25 festblanketter der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Har gjort litt mere i kveld. Ikke bare alu pedaler, men også litt montering av spoilere. Først en "prøvemontering" for å sette av maskeringstape, da spoileren skal limes fast. Nå er den limt. Får stå sånn nå i ca ett døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ett før bilde med std. front. Prøvemontering av Performance carbon spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Egentlig skal spoileren monteres rett på fronten uten å demontere noe. Men jeg hadde lyst til å ta ned nedre del av fangeren for å gjøre litt ekstra rent. Rett før liming, alle delene er pusset lett med sandpapir og rengjort med kjemikalier. Ferdig limt. Når får det stå å tørke i ett døgn før montering på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Selv om jeg egentlig ikke er så kjempeglad i slike, må jeg jo si det fristet bittelitt. Hadde nok ikke kjøpt dette sånn til "vanlig", men når dem fulgte med i "pakka" så kunne jeg jo ikke la dem ligge å slenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Aaah, dette blir bare gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 dette blir tøft! Aaah, dette blir bare gromt! Takk takk.. Det nærmer seg, sakte men sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå