JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Har ringt å sagt ifra! ringte så fort det åpnet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hva med å oppgi adressen til politistasjonen? Står i garasjen i kjelleren. Berre å ta turen å sjå på den, kan vere litt treig dør - så må bruke makt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 En ting er biler til salgs men en annen ting er alle de østeuropeere som kjører rundt om i nabolaga og snoker! Naboen kneip for litt siden tre stykker som var INNE i carporten hans og kikka på den nye Audi A7en hans! Enten det er herverk, tyveri eller bare er nyskjerrige så er det jævlig merkelig når tre litauere står i carporten din klokka tre på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 ja, faen ta dem folka! unnskyld språket, men fy!!! har ikke en dritt i norge å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Har en luftpistol som ser veldig ekte ut med lasersikte som skal hjelpe meg i slike situasjoner. Jeg nøler ikke med å fyre av, tror det gjør såpass vondt at de ikke kommer tilbake med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 har fått samme sms jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 har også fått den Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 hadde vært litt artig å skrevet en adresse litt ute i skogen. så kommer dem ditt,, skremt dem ganske godt, eller bare ......... dem litt... jævla dritt folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 ja, det man skulle gjort. faen. håper dem ikke dukker opp ute her ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 hehe,, dumt man ikke kan "skyte" folk som er inntrengere i egen eiendom som det er i amerika:P haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Lov å true dem litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Har en luftpistol som ser veldig ekte ut med lasersikte som skal hjelpe meg i slike situasjoner. Jeg nøler ikke med å fyre av, tror det gjør såpass vondt at de ikke kommer tilbake med det første. Nettopp! Jeg har jo da noe "skarpere" kaliber i hus så å sikte for å treffe kommer jeg nok ikke til å gjøre om det så ikke står om liv og helse! Men å fyre av ett skremmeskudd hadde jeg ikke nølt med å gjøre! Eller gjøre som fattern gjorde da han tok en Polakk på fersken som hadde brutt seg inn i båten da den sto på land for vintern! Han ga ham ordentlig god gammaldags juling i stede for å ringe politiet og delevis fordi polakken slo først! Fattern trekker på åra nå men faen å han polakken fikk juling! Stilte opp i lokalavisa med såre knoker å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 viewtopic.php?f=9&t=203348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå