Thomaz Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Etter at vi fikk hos hund så måtte vår e46 320d 05 mod selges grunnet plass mangel.. Etter mye leiting etter en ålreit 528 touring så falt da valget på denne e39 523iat 99 mod. Bilen er i usedvanlig go stand mtp at den er 12 år. Den er nylakka for to år siden i hvit perlemor, det samme er intr listene. Det aller meste i understell er bytta Er Bilstein B6 understell og GS performance foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Meget flott bil ja lite slår sort og hvitt, men så klart må du få svarte lister på dørene med tanke på at resten er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Se der ja, er livi deg enda også? Åssen går det? Jævli fin bil du har fått deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Det var en skikkelig tøff touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Er svart foran og bak med vilje grunnet at det ser bedre ut ved bakfangeren / der man laster inn etc. Og at det blir en fin kontrast foran og bak. Syns det ser cleanere ut på siden med alt hvitt Takk takk Mads er liv i meg vettu. Går kjempe bra Enn der ? Takk for hyggelige tilbakemeldinger Vi er super fornøyd Utrolig Go bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Var det du som hadde (har?) en helrot e36 m3 cab? Pen familiebil du har handla, iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Det var han ja ! Det går bra med meg, jobber og står på! Ferdig utdanna nå, antar jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Jeg som har den Hellrot M3'en ja Vurderer forresten å selge den da den blir litt lite brukt Må forresten si jeg er meget positivt overasket over m52b25tu motoren. Drar meget godt på lavere turtall. Og bilen føles ikke på noe måte undermotorisert. Veldig fornøyd med steptronic kassa som i mine øyne fungerer veldig godt. Pluss at det veldig godt å slippe å gire selv da dette er en cruicer! Ja er over ett år siden det Reiser Norge rundt nå du da el Mads? Båten er forresten tilsalgs Mads. Nå med Johnson 300hk V8 bakpå !! Fin å krutte rundt oppi Hamar med vett Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Reiser rundt jeg vettu, hehe! Link til båten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Har ikke laget no salgs annonse enda Er den samme som jeg har hatt før Bare med 100 hk mer. Motoren blir ikke montert før til våren da Så blir Evt ikke salg før da. Bare lufter litt Hehe. Må prøves å sjekke at alt er som det skal først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liselh Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 så fine bilder du har lagt ut av bilen våres da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Kjempepen touring! Men ville nok satt på sorte sidelister, slik at det blir mere helhet på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Noen som vil photoshoppe hvordan det hadde blitt med svarte lister ? Tror den blir som den er men hadde vært moro å sett Ja det har jeg snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 grom tralle det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå