Telcontar Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Tøff bil og interiøret ser helt konge ut, føler lysten på en F10/11 stiger her, men husbygging og baby på vei blir det vel neppe noe nytt på en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 rålekker, men de felgene var ikke det. Felgene var de som stod på bilen da jeg fikk den.. .ikke noe særlig pene, helt enig. Men de for duge som vinterfelg. 20" eller 21" felger vil bli kjøpt så fort jeg finner noen jeg liker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Ufattelig pen bil! Mener såklart bmw gruser konkurentene når det gjelder stil og sportslighet når man kommer til en vanlig 5 serie bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Gratulerer med en nydelig bil, med helt "riktig" motor Skulle mer enn gjerne hatt denne motoren i min.. Men, er M-pakken ettermontert..? Tenker siden rattet ditt ikke er M-sport. Jeg kjøpte 21" Hartge felger til min, og senket den med Hartge senkesett (30 mm). Dette er yppelig dersom man har EDC demperkontroll, da disse senkefjærene lar seg kombinere med dette. Synes det gjorde seg en hel del å få F11'en noe lavere, men hadde jeg hatt sedan istedenfor stasjonsvogn (og sluppet unna nivåreguleringen bak) ville jeg nok satset på høydejusterbart understell og skrudd den skikkelig ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Gratulerer med nydelig bil!!!! felger og senk, er alt som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Helt rett motor i en slik stor bil ja:) Når det gjelder M-pakken er den ettermontert, det var umulig og finne en bil som hadde det orginalt montert om man ville ha tak i en bil som var ett år gammel.(ville ha det pga mye lavere avgifter ved import:) Kjøpte du felger her i Norge? ikke lett og finne 21" her i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Helt rett motor i en slik stor bil ja:) Når det gjelder M-pakken er den ettermontert, det var umulig og finne en bil som hadde det orginalt montert om man ville ha tak i en bil som var ett år gammel.(ville ha det pga mye lavere avgifter ved import:) Kjøpte du felger her i Norge? ikke lett og finne 21" her i landet... Kjøpte felgene mine hos Strandveien Auto, de er eneimportør for Hartge i Norge. Ellers har bl.a. Christalex (www.christalex.net) en del 21" for salg, primært Breyton felger. GS har vel enda ikke satser så mye på replikafelger i 21", så de alternativene som er på (det norske) markedet er nokså kostbare dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Gratulerer med flott bil! Lurer på om jeg alt har sett den på veiene her, og hvis jeg ikke er helt på jordet er det vel den 2. hvite F10 525d i byen, og den eneste med M-pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Det kan stemme.. jobber i centrum.. og bor på Sotra. Og ja, har bare sett en hvit og den er uten M-pakke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Her er noen felger, hva synes folket om disse? Finnes i veldig mange farge kombinasjoner og er utrolig lette for og være 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 De så utrolig bra ut, men jeg hadde droppa svart farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Kaaaant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hadde IHVERTFALL droppa svart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har funnet noen flere forslag til felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 flott skute! likte desse felgene best: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå