Gå til innhold

F10 Alpine, 21" DPE, 20" Vertini, Sophisto, 21" BC Forged

olebrumm
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med en nydelig bil, med helt "riktig" motor :D Skulle mer enn gjerne hatt denne motoren i min.. :) Men, er M-pakken ettermontert..? Tenker siden rattet ditt ikke er M-sport.

Jeg kjøpte 21" Hartge felger til min, og senket den med Hartge senkesett (30 mm). Dette er yppelig dersom man har EDC demperkontroll, da disse senkefjærene lar seg kombinere med dette. Synes det gjorde seg en hel del å få F11'en noe lavere, men hadde jeg hatt sedan istedenfor stasjonsvogn (og sluppet unna nivåreguleringen bak) ville jeg nok satset på høydejusterbart understell og skrudd den skikkelig ned... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett motor i en slik stor bil ja:)

Når det gjelder M-pakken er den ettermontert, det var umulig og finne en bil som hadde det orginalt montert om man ville ha tak i en bil som var ett år gammel.(ville ha det pga mye lavere avgifter ved import:)

Kjøpte du felger her i Norge? ikke lett og finne 21" her i landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett motor i en slik stor bil ja:)

Når det gjelder M-pakken er den ettermontert, det var umulig og finne en bil som hadde det orginalt montert om man ville ha tak i en bil som var ett år gammel.(ville ha det pga mye lavere avgifter ved import:)

Kjøpte du felger her i Norge? ikke lett og finne 21" her i landet...

Kjøpte felgene mine hos Strandveien Auto, de er eneimportør for Hartge i Norge. Ellers har bl.a. Christalex (www.christalex.net) en del 21" for salg, primært Breyton felger. GS har vel enda ikke satser så mye på replikafelger i 21", så de alternativene som er på (det norske) markedet er nokså kostbare dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...