Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Her er noen flere bilder fra ringen og et fra de nye pit garasjene på Rudskogen.

1004512_161533044036288_461143208_n_zps2074efaf.jpg

DN9A_1643HR_zpsbb700e88.jpg

DN9A_0106HR_zps6bc1e0ce.jpg

Her er en ny video fra ringen. Dette er nok den runden jeg hadde best tempo, men rundetiden ble ødelagt av sakte trafikk. 7:48BTG..

Her er en video fra Rudskogen for et par helger siden på en våt bane..

Det her synes jeg var litt gøy da. En kompis blir religiøs når han sitter på med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var på Rudskogen motorfestival i helgen. Jeg var der for å kjøre GT løp, men var jo mye annet flott å se på også.

Fordi jeg var sjåfør i GT klassen fikk jeg fri adgang til pit boksen til Ferrari, og kunne studere det mesterverket som en Formel 1 bil er. En veldig kul opplevelse som jeg kommer til å huske lenge.

Foto0513_zps781c1a49.jpg

Foto0512_zps2a79c4ae.jpg

Her er en video fra når den kjører rundt banen. Litt av en lyd...

Porsche viste ut den nye 918 Spyder som kjørte rundt ringen på 6:57 forrige uke.

DSC03344_zps7371e8b0.jpg

DSC03341_zps5949a8f2.jpg

Som jeg nevnte ovenfor var hovedgrunnen til at jeg var der at jeg skulle kjøre GT løp.

Det begynte å regne rett før kvalifiseringen, så banen var veldig sleip samtidig som alle var på slicks.

Jeg kvalifiserte meg til 6plass totalt og nr. 4 i GT 2. Video fra kvalifiseringen ser du under.

Løpet gikk egentlig også veldig bra. Mistet noen plasseringer, men endte på 6 plass av 20 startende i GT2 klassen. Her kan du se hele løpet ifra bilen min.

Og her er noen bilder av noen av GT bilene.

DSC03338_zps76c75b2f.jpg

DSC03334_zps6c2fa24e.jpg

DSC03337_zps90fcb41f.jpg

DSC03336_zps0279eb71.jpg

DSC03335_zpsbd0d9757.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde en kjempe dag på Rudskogen igår. Masse kjøring uten problemer.

Hans Petter kjørte to trackday løp så han fikk lisensen sin. Vi fikk testet litt forskjellig oppsett på bilen og kjørte vi opp 80 liter bensin.

Dagen ble avsluttet med at jeg satt ny personelig rekord. 1:32,3

 

 

Nå er sesongen over og vinteren blir spekket med nye oppgraderinger før neste år. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ka dekk dimensjon kjører du ? Og ka bærebruer har du framme? Eg sliter med og få til oppsettet på min bil,er nok muligens litt for mykje motor i min,men får ingen feste framme heller :( skubber i sving og er elendigfeste over hele linja....raskeste tid var 1.34.1 og det kjører eg på 4 av 6 runder og det er 4 sec forseint desverre :( kjørte det samme i 2012 med utslitte dekk og nesten orginal bil....irriterenes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ka dekk dimensjon kjører du ? Og ka bærebruer har du framme? Eg sliter med og få til oppsettet på min bil,er nok muligens litt for mykje motor i min,men får ingen feste framme heller :( skubber i sving og er elendigfeste over hele linja....

Hei!

Først vil jeg si at bilen din ser utrolig bra ut! Den har gått under radaren min, før jeg så et lite klipp av den i en gatebil film. Utrolig at det er en så fin e46 i landet! Lette etter en byggetråd, men fant bare noen få bilder av den. Kanksje du kan oppdatere den gamle tråden din?

 

Nå kjørte jeg med 235 forran og 270 bak. Har PeeBee bærebroer.

Slet også med understyring tidligere i år, men nå har jeg fått meg Turner justerbare stabstag forran og bak. Etter litt justering på de fikk jeg mye bedre grep forran.

Hvilken utveksling på diffen kjører du?

Kjører fortsatt med standard diff, men tror jeg skal bytte til 4,10 utveksling i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...