wicky124 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 har ikke muskler...bare kulhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 ":2f988s2c]Ikke noen påmelding, men det pleier dukke opp en del folk, selv når det har vært sludd og snø der oppe Mener antallet var oppi i 60 biler innom iløpet av en øs pøs dag så dette burde love bra imorgen med været som er meldt kommer en tur med noe grønt... jeg og kommer med noe med grønt - prates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 kommer vi frem? er vist no Down hill løp ned bakkene der vei sperringer...litt usikker på om det er samme bakke http://www.tusendel.no/live/grefsen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Så etter kl. 16.00 blir det dårlig med liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Så etter kl. 16.00 blir det dårlig med liv? Ja, folk pleier å stikke rett etter premieutdelinga som pleier å være halvtime-time før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Vi fra Øst møtes på Toysrus i Sarpsborg kl 10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Så etter kl. 16.00 blir det dårlig med liv? kjekt da med nashspiel klart:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Skal se, mulig jeg dukker opp 12-tiden Gleder meg masse nå. Hils hvis dere ser en grå E28 med ballongdekk og beige interiør med skall fyr bak rattet, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Kommer med Lemans blå e36 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tåkehelvete i oslo nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Det har vært mye tåke hele uka, Wicky. Gir seg utover dagen. Mulig jeg dukker oppom i en gammal 911 og titter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tåka letter på morran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Frihelg, nyeste Fahrfreude da jeg kom hjem igår, høstmønstring i morgen...og en hyggelig mail om at jeg vant en av de fem BMW-minnepinnene som skulle deles ut i Fahrfreude Blir jo ikke bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hold porsha langt unna meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kommer ie30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå