Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville aldri fjernet originalnavien for noe Dynavin-jallagreier. :)

Greit nok at den har flere funksjoner, men trenger man virkelig de?

Ser heller ikke hvorfor du skal gi opp aux, det er bare til å kjøpe en standard aux-ledning fra f.eks. Biltema, klippe den ene enden og så koble deg til ved å kjøpe original kontakt, eller rett og slett bare klipp og lim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri fjernet originalnavien for noe Dynavin-jallagreier. :)

Greit nok at den har flere funksjoner, men trenger man virkelig de?

Ser heller ikke hvorfor du skal gi opp aux, det er bare til å kjøpe en standard aux-ledning fra f.eks. Biltema, klippe den ene enden og så koble deg til ved å kjøpe original kontakt, eller rett og slett bare klipp og lim.

Får man kjøpt bare original kontakten? Isåfall har du et dele nr? Er jo ikke noe problem å lage sjøl da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt dice mediabridge i min 99 E38. Koblet vekk cd veksler og inn mediabridge. Men får den ikke til å virke. Trykker på mode som skal veksle mellom radio, cd, kasett. Der slal mediabridge komme. Men jeg får bare opp fm (radio) og no tape (kasett.) forslag til hvor feilen kan være? Usb kontakten lader ikke mobilen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke testa aux. Testa BT og usb.

Hvor er lydnivå på mediabridge?

Cdveksler virket ja.

Skjønner heller ikke noe på skjermen.

Eksempel. Får opp cd 1 til 6.

Bruker høyre hjul til og bytte cd.

Cd1 kan det stå BT på. Vrir jeg gjennom cd 2 3 6 5 4 og til 1 igjen. Så står det AUX. en runde til så er usb der. Så virker ikke som BT USB AUX har fast plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har sikkert spurt tidligere i denne tråden, men det har gått litt tid siden den gang, så jeg spør igjen.

Er der noen som har funnet en fullverdig DAB-modul til iBus systemet?

 

Har sett litt på denne, men den krever tilleggsmodul for å kunne brukes i fart (bruker AV inngang på videomodul), og kan ikke styres fra ratt.

http://www.parkmyauto.co.uk/bmw-169-ibus-in-car-pure-digital-dab-dab-radio-aux-12v-upgrade-conversion-add-on-system-kit-1135-p.asp

 

Er ikke veldig rimelig heller. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...