Robin L Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hei. driver å skifter hjullager forran på e34n. har fått demontert alt og tachet ut det gamle lagret, men halve "innerdelen" sto igjen på spindelen. hvordan i H skal jeg få av denne? prøvde med monster rør-tang men klarte ikke å rikke den engang... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 jeg klarte og banke den ut på min, la en hammer med flat ende på ene siden og tykk på andre og banket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Få tak en avdrager, snitt to små snitt så du får tredd avdrageren under "delen".. Så skrur du den rett og slett ut. http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verkt ... r-2-armet/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 har du tilgang på en dremel så bare snitter du et hakk i den så den deler seg helt inn til spindel, men vær meget forsiktig så du ikke skader spindel når du nærmer deg gjennom. enkel sak og få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 takk for tipsa folkens! skal ta en titt på det i morgen. kjøper en slik avdrager trur jeg, og prøver med den. hvis ikker har bruttern en dremel jeg sikkert kan låne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 det løste seg. tok dremelen og skjærte ett spor i lageret. så tok jeg en meisel å banket det til siden. da løsnet det, og jeg klarte å vri det av med vannpumpetang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå