Haug Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Var det kjedelig å pusse BBS'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Var ikke kjedelig, men jeg skal ha 17". Syns 18" blir litt for stort på E36, samt at jeg kan senke yttligere med 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Se her ja, enda en som har skjønt det :=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe, 17" er perfekt på E36. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få av ABS sensoren? Sitter som helvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe, 17" er perfekt på E36. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få av ABS sensoren? Sitter som helvette. Vil nesten si det ikke går an. Borret min ut, men hadde da spindelen av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Og hvorfor skal den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Fordi den er gåen. ABS lampe lyser. Trenger en skikkelig arm hvis jeg skal få ut den bolten. Siden diameteren på bolten er så liten, er de fleste bolttrekkerene rundt 10cm. Har ikke sjans med den lengden, trenger en forlenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 aiai, i dag monterte jeg fangerene som jeg fikk igjen fra lakkering. Ble veldig fornøyd. Var et herk med den bakfangeren, satt ganske godt må jeg si. Fikk koblet opp tåkelysene også! Vel, her er noen bilder fra dagens økt. Glemte jo selvfølgelig å ta bilde av bilen etter jeg monterte bakfangeren. Bilen var skitten uansett, kommer bilder senere en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bra du kvitta deg med bbs felgene, RC er tøft, men da må det være av den konkave typen Er selv enig i at 17" er perfekt på e36, har tenkt noen timer på hvilke felger du har ordna deg faktisk, må forte deg med skruinga så du får lagt ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja, neste blir nye felger nå. Bare å følge med så kommer det en felgupdate snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Tok noen litt bedre bilder i dag etter en vask. Ble veldig fornøyd med lakkering og de nye fangerene Tok også et bilde av hvordan det ble med bakfangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Ser bra ut:) Har du planer om m3 skjørter? Det må være prikken over i en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Blei fin ræva no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Helmaks! Må få meg M3 bakfanger ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå