Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 På tide med en liten update hva som skjer med felga. Fikk somla meg til å starte med den ene 9" felgen i dag. Først måtte jeg finne ut hva slags verktøy som måtte til for å få av stjernene. Fant ut at det var M6 skruer, så da handlet jeg et lite sett med slike nøkler / bits. Dette er før arbeidet startet. Hadde nettopp tatt av stjerna. Dette settet kjøpte jeg. Bruke M6 nøkkelen for å få opp skruene i felgen. Smørte på duxola, og tok med felgen ut for å fjerne all klarlakken. Begynte derheter å grovpusse til jeg omsider kom til den svarte grunninga(?). Her er resultatet etter mange timers jobb for å få felgen fin. Det som tok tid var å få bort all den svarte grunninga. Pusset med finere papir for å se hvor mye riper jeg må utrette senere. Polerte felgen med en ren klut. Er ganske fornøyd sålangt! Satt i 5 timer i dag med denne felgen, så nå blir det en kald øl! Og forresten, coilovers er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Usj.. Dette tror jeg blir ett stk fet e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Satser på det! Må forte meg å pusse opp felgene, siden sommeren allerede har kommet til Østfold! Gleder meg til sommerfelg, coilovers og m3 sideskjørt blir montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Detta blir kult! artig å se at du får til felgene skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Blir bra dette! Polerer du med settet fra Gasolin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Har ikke polert noe enda, så nei. Skal kjøre en runde til med 2xxx papir før jeg begynner med polering. Er gasolin settet å anbefale? Trenger et høyglansoppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Tror ikke du får et bedre høyglanspoleringssett enn Gasolin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Dette settet har jeg sett på før: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... 1de103a36a Burde vel gjøre susen. Bør jeg kjøpe flytende pasta? 4" skive passer vel best til oppussing av felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Dette blir braaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 funker bra det settet fra gasolin ja, jeg bruker flytende og er godt fornøyd med det. men jeg likte ikke di skivene så jeg bruker faktisk polerings maskina mi med uber gul og grønn pad virker som det funker bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Klarte ikke helt å vente til jeg får gasoline poleringsettet (bestilte meg et forresten). Så jeg prøvde meg med noe random polish jeg fant i skapet. Polishen var grov og fungerte egentlig ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Dette blir jo ikke annet enn bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Satser på det! Lurer på om jeg kan bruke duxola for å få av grunninga (det svarte laget). Det tar laaaang tid å pusse felgen ned til bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Hva har du bestilt fra P&R? Synest virkelig du burde skaffe deg skjørt snart som du tenker, blir jo en helt annen bil egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Det stemmer, coilovers er på vei! Skjørta blir henta neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå