Jokkke Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Kan jo bygge om til M50B20 m/ vanos, ser det går noen billige komplette motorer her på bimmers med km. stand under 200 000km.. Ikke selg da, vet jeg prøvde å selge min, men fant fort ut at jeg ville beholde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Om du er fornøyd med bilen ellers, så tror e at e gar villa bygd om, slik som jokkkke sa:p e åsså har lyst på større motor, men e får ikke igjen for det som e har lakt ut på den, så da blir det ombygging med meg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Vmaxx settet passer alle E36 fra 92-98 hvis jeg ikke tar feil. Mulig settet blir solgt med bilen hvis jeg bestemmer meg for det. Det er ikke bare motoren som gjør at jeg er sugen på ny bil. Har lyst på litt nyere bil, samt at jeg kunne tenkt meg mer utstyr. Å bygge om blir ikke aktuelt, hvis jeg skulle ha bygget om denne hadde det blitt s50. Det å bygge om til m50b20 er jo helt høl i hue. Du er 16 år Jokkke, 320 er en fin førstegangsbil. Jeg begynner å nærme meg 23 år, må ha med noe grommere enn 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Skjønner hvor du vil hen, ved evt. salg, blir det nyere E36 med større motor? Type 328i coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Jepp, neste blir E36 325 eller 328 Coupe. Har satt meg et par krav til bilen også. MEN, denne blir ikke solgt helt enda, jeg skal få på coiloversettet, felga og sideskjørta og kose meg litt i sommer. Den blir nok lagt ut for salg i sommer / sensommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Da anser jeg felgene som ferdige. Ble rimelig fornøyd med resultatet. Hvis dere ser på side 35, ser dere at det er endel forskjell Respons? (det ble litt lysforskjell på bildene, så to av felgene ser lysere ut. Alle er jo like.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 De så veldig fine ut, utrolig bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 dette ble jo knall gleder meg til mine er ferdig også, men jeg kommer til og kjøre med turbin deksler istede, er ikke like mange som har slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Blei drifin kant på de, gasolin sitt poleringset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Takk for det folkens Det er mange mange timer bak disse felga, jeg brukte jo ikke dreiebenk eller sånn poleringsrulle som mange bruker. Her er alt pusset for hånd. Har ikke mottat gasoline settet enda, fordi dem hadde det ikke på lager. Jeg brukte noe grovpolish av utkjent merke og autosol. De skal få en runde med gasoline settet når jeg får det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Se der ja, ble jo tålig fine de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Throwing stars med polert kant er en av mine favoritter blandt BMW originalfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Kunne tenkt meg å få tak i turbin dekslene jeg også, de ser ikke så værst ut. Man får fram mer av kanten på felgen med throwing star, men. Takk igjen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Dette ble jo kjempebra! Må få hivd på dekkene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Wow, det ble utrolig pent! Ser at jeg må ta mine etterhvert også ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå