Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo bygge om til M50B20 m/ vanos, ser det går noen billige komplette motorer her på bimmers med km. stand under 200 000km..

Ikke selg da, vet jeg prøvde å selge min, men fant fort ut at jeg ville beholde bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vmaxx settet passer alle E36 fra 92-98 hvis jeg ikke tar feil. Mulig settet blir solgt med bilen hvis jeg bestemmer meg for det. Det er ikke bare motoren som gjør at jeg er sugen på ny bil. Har lyst på litt nyere bil, samt at jeg kunne tenkt meg mer utstyr. Å bygge om blir ikke aktuelt, hvis jeg skulle ha bygget om denne hadde det blitt s50. Det å bygge om til m50b20 er jo helt høl i hue.

Du er 16 år Jokkke, 320 er en fin førstegangsbil. Jeg begynner å nærme meg 23 år, må ha med noe grommere enn 318is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, neste blir E36 325 eller 328 Coupe. Har satt meg et par krav til bilen også. MEN, denne blir ikke solgt helt enda, jeg skal få på coiloversettet, felga og sideskjørta og kose meg litt i sommer. Den blir nok lagt ut for salg i sommer / sensommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anser jeg felgene som ferdige. Ble rimelig fornøyd med resultatet. Hvis dere ser på side 35, ser dere at det er endel forskjell :) Respons? :D

rs7v5v.jpg

t0gefl.jpg

(det ble litt lysforskjell på bildene, så to av felgene ser lysere ut. Alle er jo like.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens :D Det er mange mange timer bak disse felga, jeg brukte jo ikke dreiebenk eller sånn poleringsrulle som mange bruker. Her er alt pusset for hånd.

Har ikke mottat gasoline settet enda, fordi dem hadde det ikke på lager. Jeg brukte noe grovpolish av utkjent merke og autosol. De skal få en runde med gasoline settet når jeg får det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...