Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg :)

Skyt i RAW! Da har du uandelig mange fler muligheter til å fikse småting... Prøv, så skyter du aldri i JPEG igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg :)

Skyt i RAW! Da har du uandelig mange fler muligheter til å fikse småting... Prøv, så skyter du aldri i JPEG igjen ;-)

hvilke innstillinger pleier du å bruke da, for å redigere? som du sier kom det opp mye redigereingsmuligheter ser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme det, jeg så dessverre ingen cossie.

Skal prøve å skyte i RAW neste gang, må bare få ordna meg en brukenes photoshopversion. De forbanna trial greiene plager meg hele tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke innstillinger pleier du å bruke da, for å redigere? som du sier kom det opp mye redigereingsmuligheter ser jeg

endrer saturation, levels, clarity, contrast, exposure, temperature, tint, recovery, fill light, blacks etc i RAW, så burner jeg, dodger etc utifra hva jeg vil... det er litt av hva jeg er innom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er allerede godkjent senket med Supersport, så han sa ingenting på senken. Felgene derimot, de var han ikke fornøyd med. Så det ble mangellapp på felger. Typisk det :roll:

Angående Vmaxx settet så gnir vinterfelga i hjelpefjæra foran på bilen, så der må jeg space på vinteren. ET på vinterfelga er 35. Med throwing star har jeg veldig god plass mellom fjær og felg.

Må nok ha spacer hvis det skal bli godkjent, men jeg gidder ikke siden bilen er godkjent senket med røde fjærer (samme som Vmaxx)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...