Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Det ble mye bedre enn hva jeg fikk til ihvertfall. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg Skyt i RAW! Da har du uandelig mange fler muligheter til å fikse småting... Prøv, så skyter du aldri i JPEG igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg Skyt i RAW! Da har du uandelig mange fler muligheter til å fikse småting... Prøv, så skyter du aldri i JPEG igjen hvilke innstillinger pleier du å bruke da, for å redigere? som du sier kom det opp mye redigereingsmuligheter ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg Det kan stemme det, jeg så dessverre ingen cossie. jeg bruker stort sett brightnees/contrast og shadow/highlight, pluss litt levels når jeg redigerer i PS. kan det stemme at jeg så bilen din på gressvik i dag? ellers har du en som kjører rimelig lik bil som deg Skyt i RAW! Da har du uandelig mange fler muligheter til å fikse småting... Prøv, så skyter du aldri i JPEG igjen Skal prøve å skyte i RAW neste gang, må bare få ordna meg en brukenes photoshopversion. De forbanna trial greiene plager meg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 jeg kom ut fra en mindre vei og ut på hovedveien 5 sekunder etter du kjørte forbi, derfor du ikke så meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 hvilke innstillinger pleier du å bruke da, for å redigere? som du sier kom det opp mye redigereingsmuligheter ser jeg endrer saturation, levels, clarity, contrast, exposure, temperature, tint, recovery, fill light, blacks etc i RAW, så burner jeg, dodger etc utifra hva jeg vil... det er litt av hva jeg er innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Ble stoppet i teknisk kontroll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Inn å godkjenne senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ble stoppet i teknisk kontroll i dag Er det ikke typisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Da er vi 2 Trenger du spacere framme for å få på godkjennbar felg på vmaxx settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Bilen er allerede godkjent senket med Supersport, så han sa ingenting på senken. Felgene derimot, de var han ikke fornøyd med. Så det ble mangellapp på felger. Typisk det Angående Vmaxx settet så gnir vinterfelga i hjelpefjæra foran på bilen, så der må jeg space på vinteren. ET på vinterfelga er 35. Med throwing star har jeg veldig god plass mellom fjær og felg. Må nok ha spacer hvis det skal bli godkjent, men jeg gidder ikke siden bilen er godkjent senket med røde fjærer (samme som Vmaxx) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 kjipt! Blir du tatt igjen med de felga, får du kjøreforbud! Har hendt med flere her inne og også folk jeg kjenner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Går ikke det an å få skrevet inn felgene i vognkort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jo, på min står det godkjent med 18" 225/40 dim, så skal vel være mulig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå