Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Den bøyde skiva under topplagret bak skal bue nedover. det er den enste skiva som skal være der mener jeg. under altså.. :-) blei kjempeflott med de hjula altså :)

Å småjentene som er der oppe så er e36 beregnet til separat fjær og demper. Får kjøpt billig k-sport til e36 på gs nå med mcpherson. 10-11k. Uten tuv seff. Men da må man kjøpe sveise forsterkning til dempertårna. Og den som sa at at ksport er bra fordi du kjørte med de. K-sport suger, gs sine også. Bråker for mye! irrer og nei fysj..

Groundcontrol og kmac er gode topplager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nytt topplager montert med skive under og over. Jeg fant fram de gamle demperene og der sto skivene som skal under topplageret. Plukket av disse og brukte dem på bilen. Nå er bilen frisk igjen. Kjørte til Sverige og tilbake, og det satt fint det. :)

Tok av throwing star dekslene i dag for å gi dem en liten oppfriskning. Tok et bilde av bilen uten stjerne. Prøvde også å justere på coiloversa foran, men de satt som faen. Den justeringsnøkkelen er jo helt ubrukelig også, altfor pinglete. Skulle bare hatt bilen 1 cm ned foran [-o<

24ql6xg.jpg

dptt2x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det! :D M-skjørta kommer på snart ;) Klør i fingra for å få på eksos også, så det kommer nok snart. Skal gjøre et eller annet med fronten også, revurderer gul lyktefilm igjen. Er så kjedelig sånn den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens, det ble faktisk ikke så værst uten deksler. Syns det passet bra til bilen. :)

Må si jeg er litt missfornøyd med coiloversa akkurat nå, jeg syns ikke jeg får den lav nok foran uten modifikasjoner. Greit, jeg har 205/40/17 foran, men det må da kunne gå ann å få dekket kant i kant med hjulbuen? Mangler 1 cm der. Nå er dette mitt første coiloversett, men hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fri i dag, så jeg la på laminX gul lyktefilm på lyktene. Speilrefleksen var tom for strøm, så det ble mobilbilder. Angående coilovers, så blir det nok å ta ut hjelpefjærene etterhvert.

Noen bilder fra i dag:

52gf47.jpg

34sgshh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hjelpefjærene skal ut. Først må jeg bare få vist bilen med vinterdekka, slik at den tekniske kontrollen kommer ut av verden. Neste update blir nok med m3 sideskjørt, senka litt mer foran og med throwing star dekslene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...