Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ja, det gjorde faktisk ganske stor forskjell. Har irritert meg lenge over den hattehylla, var deilig å få den svart og ikke minst ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 småting gjør underverker! selv om hattehylla er ganske stor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg også lakkerte hattehyllen, blei rått, fikk du snakket med Gs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Den lakkerte hatthyllen gjorde seg virkelig. Ble et veldig mye penere syn i speilet. Har ikke ringt GS enda, vurderer bare å "leve" med problemet. Bilen skal selges etter EU kontrollen snart uansett. Da blir det noe nytt gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Hvis noen er interessert i bilen, ta kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hva skal du ha for den da? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Koste meg med litt polering av felger i dag. Gasoline er et bra sett, men jeg foretrekker faktisk autosol når det kommer til en rask poleringøkt. Bilen skal på EU til uka og annonse kommer også om et par-tre uker. Throwing star skal ikke selges med bilen, med mindre jeg får et godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Hva lakkerte du hattehylla med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Svart matt lakk. Kjøpte bare en sprayboks hos BilXtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Åja Resultatet ble bra eller? Ser bra ut på bildene hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Ja, det ble veldig bra. Ser ikke grunn til å kjøpe tekstilspray eller noe slikt til hattehylle. Brukte riktig nok hele sprayboksen på hattehylla, men det ble jevnt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Taktrekket neste? Er jo akkurat samme stoff egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Begir meg ikke ut på jobben med taktrekket dessverre. Det blir for mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå