Gå til innhold

Dog lykter e60!


Marius321
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk nye lykter av bavaria i forrige uke, da mine gamle hadde kondens i markeringslysene.

Etter 1 dags bruk av bilen med nye lyktene, oppdaget jeg dog i lyktene, tok et par min før det ble borte igjen.

!!!! Bilde ble tatt litt forsent, så store deler av dogget har gått bort, og er knipset med iphone, så ikke den råeste kvaliteten !!!!

8255selqsjtyip5x84e4.jpg

qdtyyxli305ns6gxmm8g.jpg

rv8hrp0zylyywblknr6e.jpg

3y8x6uacbj5ixahd2c2m.jpg

Oppdaget senest i går kveld, at over halve lykten var dekket av dog...

Er det noen som har vært borti dette før, er det noe jeg burde klage på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slet med det selv, men ikke nå lenger etter jeg kjøpte en pakke med 50stk 5g Silica Gel på Ebay og plaserte inni lyktene hver lykt har 5 poser. Det dugger kanskje/sjelden gang litt når en høytrykkspyler, men det blir fort sugd vekk av posene Ett par minutter så vekke. Søk på ebay.com på selica gel.

Over hode ikke tungvindt, alt gjøres med hender no tools needed. Jo de må byttes, men når det ligger 5 poser i en lykt så holder det grådig lenge, merker nå de må byttes ved at dugger ikke forsvinner. Jeg plasserte til sammne ti poser i april og nå merkerker jeg at de må byttes p.g.a at duggen forsvinner mye saktere enn før. På E60 så er det ett sku lokk som åpnes når ae og langlys pæren skal skiftes. Der plaserer jeg posene rundt inni bak reflektor og litt avstand fra langlyspæren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du byttet ut lyktene dine uten for mye krangling ?

Jeg fikk ikke byttet mine,selvom bilen forsatt har garanti. De mente dette var / er vanlig og ikke noe nye lykter kan fikse. Tydeligvis kommer det dugg uansett hvor nye lyktene er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

De hadde egentlig ikke noe valg, jeg ble lovet av selger at kondensen i markerinslysene skulle bli borte når bilen begynte å bli brukt.

2 uker i tyskland med varmt klima, skjedde ingenting, så dro jeg tilbake og sa jeg skulle ha nye..

De prøvde først å tørke de, siden sjefen nektet å bytte de uten videre, men tilslutt så fikk jeg bare nye, vet ikke hva som skjedde egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har mye kondens/vann i øyebrynene på min. Hva kan jeg gjøre? bilen er en 05mod. så noen garanti har jeg vel ikke? Har vært kondens der jævli lenge virker det som, begynt komme sorte flekker inni øyebrynet. Men ellers i lykta er det ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...