Gå til innhold

E36 m3 95mod Dakargul BILLIG! nå med nye bilder ! SOLGT !

Tronstad
 Share

Anbefalte innlegg

viewtopic.php?f=6&t=179356

ligger noen bilder av bilen der, det er da den GULE.

prisen er 70 tusen,

felgene som medfølger er ac schnitzer replicaene dere ser på bilde, 18"

det er dårlig kompresjon på cyl nr 2, så det medfølger en motor også, (så ja dere må bytte motor selv)

bilen har gått 155 tusen, jeg hentet den fra sverige i januar i år, den er kun momset inn til norge, full historikk.

motoren som medfølger har gått ca 160 tusen, medfølger selvfølgelig historikk her også (s50b30) kan mot tilegg i pris få med (s50b32) i stedet.

har ingen interiør bilder her jeg sitter nå men det er sort vader, i grei stand, 3 eiket m3 ratt med airbag, eneste feil med interiøret er at fører stolen ikke låses i sporet sitt kan man vel kalle det, så når du går ut av setet så spretter det opp til øverste posisjon, mest sannsynlig en vaier som er røket e.l

supersprint eksos er det forøvrig også på bilen, ikke takluke !

ring / sms på 928 49 637 eller mail på MT@seal-jet.no

MVH Marius

her er en video av bilen og lyden, kom litt dårlig frem men dere hører det er no galt.

her er noen bilder som lovet også.

ldid2wkhro5751hmt3kj.jpg

l7yzx1k12n95fcajlok0.jpg

0l62mlr7hlo3netsf15m.jpg

zoqkthkmpjr9tvh0fa50.jpg

7q1rb8omrbttxvb5mcgc.jpg

rs6cdcc7mz05taq6ueni.jpg

rlgn9rmda51d9ifofgun.jpg

0kwfh18rczgnstas1e1w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått ekstremt mye bytte forslag, alt fra pilogbue + en fiske stang, og en 2004 mod dodge ram srt-10 til 500 000

når jeg sier at inbytte kan være intressant så mener jeg da ting som er billigere + mellomlegg evt noe som er veldig fordelaktig og lett og bli kvitt i ettertid for min del,

tråsykler og lysestaker er altså ikke intressant ! :)

legger forøvrig ut noen nye bilder og en film i morra etter jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått ekstremt mye bytte forslag, alt fra pilogbue + en fiske stang, og en 2004 mod dodge ram srt-10 til 500 000

når jeg sier at inbytte kan være intressant så mener jeg da ting som er billigere + mellomlegg evt noe som er veldig fordelaktig og lett og bli kvitt i ettertid for min del,

tråsykler og lysestaker er altså ikke intressant ! :)

legger forøvrig ut noen nye bilder og en film i morra etter jobb

Du er ikke den eneste som er plaga med den srt-10`en :-)

Flott bil, kan være intressant hvis jeg får solgt min. Hva kommer denne seg på med skilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sjekket 100 % pris, men kun ved og sjekke kalken på toll.no så kommer engangs avgiften på 100-110 tusen,

men vil tro den blir billigere på alternativ beregning,

har dog ikke undersøkt dette,

kommer fler bilder i kveld om jeg blir ferdig på jobb noen gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...