Gå til innhold

Mangen her som var med på Herjingen igår kveld/natt i Bergen

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

Dette var jo kjempegod pr for både bimmers.

Er det rart at bilentusiaster blir uglesett? :roll:

Ja, meget god PR :applause:

Enkelte forumdeler skulle vært sperret for allmenheten.

Eller enkelte forummedlemmer ihvertfall..

Wicky, fordi det er utenfor bomringen i Oslo at du kaller Bergen og omegn bygda? - I såfall er jeg fra bygden og stolt av det (hadde jeg sikkert vært uansett)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt utenfor ring tre er bygda tror jeg, er bare en by i Norge og den heter Oslo. Lenge siden Bergen og Vestlandet har vært en del av Norge tross alt, men vi betaler jo fortsatt straffeavgift ut av landet vårt... så rart det der egentlig? :P Lærer mye når en lever i eksil her borte i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ikke skjønner er hvordan de har fått til å skrive "Flere av de som skriver på forumet uttrykker glede over det å få leke seg i høy fart" Jeg leste alle innleggene før de ble endret, og jeg husker ingen som snakket noe om glede over høy fart.

Poenget med møtet var ikke høy fart og villmannskjøring, men møte med andre biler, felles bilinteresse.

Politiet, og utenforstående som gjorde at folk "tullkjørte" Da de ikke fikk stå i fred på en bensinstasjon uten at politiet kom engang..

Sier ikke det er noe logikk i det, men det er sånn det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Wicky, fordi det er utenfor bomringen i Oslo at du kaller Bergen og omegn bygda? - I såfall er jeg fra bygden og stolt av det (hadde jeg sikkert vært uansett)!

På samme måte som det finnes dyr som ikke overlever utenfor fangenskap, finnes det mennesker som ikke kan overleve utenfor sitt vante habitat. Noen av disse bor i Oslo, noen skriver sogar på bimmers. Jeg tviler på om enkelte ville klart mer enn 36-48 timer max utenfor Oslo-byen, før de bare ville rullet seg sammen og fått behov for pustehjelp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt utenfor Ring3 er innavl... hehe neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være ærlig og si at jeg har vært i mange byer/tettsteder i Norge...men kunne aldri bosatt meg noe annet sted enn i oslo... er vel mer tilgjengeligheten til alt...

Ja, forstår hva du mener, er ikke en eneste annen by i verden forunt å ha fri tilgang på horer og dop i byens hovedgate, og er man først vant til dette så er det jo klart at det er vanskelig å klare seg uten.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...