Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Mens vi venter .......................Si fra om jeg skal fjerne bilde . Går greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja, tid for en liten oppdatering igjen: Da er stort sett alle deler ankommet, og siste forsendelse hentes på postkontoret imorgen eller lørdag! Bilen kommer til meg i helgen, endelig! Har vært vel verdt ventingen. Før og etter bilder tas og legges ut innen tirsdag, vil jeg tro, så bare vent og gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Lykter og grillspoiler har kommet fra GS Bildeler, hurra! Bestilt tåkelys fra Koed, siden jeg ikke vet om bilen har kurvelys eller ikke! Gearkule er også planlagt, etterhvert, alt ettersom hvor slitt eller ikke den er.. Har jo gått 160000 km ca, bilen, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Bilen kommer imorgen, og da skjer det ting. Bilder kommer, og arbeidet med den begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Bilen kommer imorgen, og da skjer det ting. Bilder kommer, og arbeidet med den begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Bilen kommer imorgen, og da skjer det ting. Bilder kommer, og arbeidet med den begynner! Takk, tolker applausen som begeistring? Svært hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Glimrende valg av bil, men personlig hadde jeg gått for mørke hovedlykter fremfor AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 AE på en e30 ser ikke ut! Kjør heller Hella DE, ser mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Glimrende valg av bil, men personlig hadde jeg gått for mørke hovedlykter fremfor AE. Tusen takk! Smak og behag, liker ikke sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 AE på en e30 ser ikke ut! Kjør heller Hella DE, ser mye bedre ut! Smak og behag, alltid likt angeleyes uansett, fremfor gule eller svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Det er helt greit at ikke alle kjører samme stil, men AE er noe jeg virkelig ikke kan fordra på E30. Ser ut som en fisk... Men ellers liker jeg planene dine, da! Og gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Det er helt greit at ikke alle kjører samme stil, men AE er noe jeg virkelig ikke kan fordra på E30. Ser ut som en fisk... Men ellers liker jeg planene dine, da! Og gleder meg til bilder! Nei, orker ikke samme look som absolutt alle andre har.. Vent og se.. Takk for det! Teller ned timer her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 hva er planene å gjøre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bytte til ny styreenhet, så bilen starter og går som den skal! Ellers det andre som står: Få på skilter, registrere, bilpleie, vask, shine, gjennomgang av alt og "fjesløft!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Viktig oppdatering og endring fra sedan til coupé: Megakult, bilen er rå, til og med 2-dørs, med kanalskjørt og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå