Turbo-HF Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Sånn, endelig er flaksen og gladnyheten her, og det er slutt på tull og aprilspøkene! Frakt og transportproblemet er løst, og skal selv hente bilen på henger ikveld og gleder meg stort! Bilder kommer, tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Endelig er bilen kommet, fikk hentet den og parkert den sent igår kveld. Meget fornøyd vil jeg si! Travelt nå, men bilder kommer iløpet av ettermiddagen! Tålmodighet er en dyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Prøvekjørt, starter, låter og går fint! Bildene legges ut før og etter vask nå ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimB Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hørtes spennende ut detta! Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hørtes spennende ut detta! Gleder meg til bilder! Takk, her kommer bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Buuuuuuuuuuuuuhu, E36 interiør...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Buuuuuuuuuuuuuhu, E36 interiør...... Ja, men bryr meg, ikke, skal se hva det blir til etterhvert, akkurat fått bilen nesten, jo.. Døgnet har altfor få timer.. Ble du skuffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg håpet å se noen flotte sportsstoler, men jeg ble ikke skuffet. Utgangspunktet ser meget bra ut ! Litt skavert frontleppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimB Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Så ut som en meget strøken bil vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg håpet å se noen flotte sportsstoler, men jeg ble ikke skuffet. Utgangspunktet ser meget bra ut ! Litt skavert frontleppe? Takk, hehe, ja, litt småfix på karosseri og lakk blir det jo.. To do-listen på 25-åringen min er pr. nå som følger: Bilen er i veldig god stand og rimelig hel og pen. Går bra, låter riktig fint og kjører enkelt. Motoren virker velholdt og fin, også, men skal ta service og se over den også. Styreenheten / hjernen er skiftet ut til identisk, original idag. Startet og gikk fint. Deler: Låsbart tanklokk til bensinpåfyllingsrøret og verktøysett er bestilt. (Apropos: Må man ha 98 oktan?) List på førerdør, oppe langs taket, diverse smådeler, skruer, et par deksler og lyspærer, etc. Skal utbedres, ordnes, skiftes og monteres: Rust og lakk, skifte ut interiørdeler, reparere baklukeløs, lakkere speilkåper, fikse el. justeringen av speilene, lyspærer og lykter, stramme håndbrekkwire, se over og sjekke hele bilen, over og under, sette i nytt batteri, hente vinterhjulene til den. Nytt ratt, M-Tech 2, få temperaturføleren til å fungere, da turteller, vanntempnål, drivstofforbruksnålen og instrumentlys, trege vindusviskere, sette dørtrekk og justere førerdøren pluss å skifte ut ventilasjon ved dashbordet, bak rattet, da denne er ødelagt og ikke sitter der den skal når man regulerer.. (Sikkert mer, men det jeg har funnet og kommet på nå.) More to come.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Så ut som en meget strøken bil vertfall! Takk, det var hyggelig. Stort potensiale har den iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Litt bilder fra idag, EU-kontroll imorgen! ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Lykke til ! Takk, håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Se der ja Her er det vel potensiale til å skaffe seg en bra IX? Du MÅ ikke kjøre på 98 oktan. Jeg kjører på 95 for det meste på min, pga at de har fjernet 98oktan på stasjonene her ute. Men, den går finere, og bedre på 98. (Ja, det er faktisk merkbart, da jeg alltid fyller 98 om jeg kjører til "byen"). Ellers virker det som en fornuftig liste du har over ting som skal gjøres Hold oss oppdatert, med tekst, OG bilder.. Bilder er moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå