Gå til innhold

Turbo HF's BMW 325iX E30 Coupé - Grey Shadow - Solgt!

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gulltipset for PKK: fylll 50/50 med bensin og E85. Min bil hadde ALT for høy co første gang på pkk. Fylte e85 og da lurte naf på hva jeg hadde gjort. Gamle bilen hadde mindre utslipp en Avensis D4D. xD

Takk, skal kjøre dyse- og drivstoffrens, pluss 99 oktan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det søndagen her, og idag er det jeg selv som skal "trimmes," haha! ;)

Vel, prøvemonterte øyelokk / lyktesenkere igår, men tror jeg beholder dem av, ja, ihvertfall i overskuelig fremtid.. Får se, ikke bestemt meg helt enda, men ønsker ikke å ha en bil med et utseende som absolutt alle andre har. (Heller ikke sett mange med ae-lamper, så de lyktene er vel mindre brukt utover i det ganske land, hehe. :P) Har lest igjennom flere prosjekttråder her nå for å hente informasjon og inspirasjon, så får vi se hvilke idéer og fremtidsplaner jeg får videre... :)

(Mange flotte E30'er, gøy å se. :D)

Legger ut noen bilder fra igår, lørdagen, og fortsetter med arbeidet på bilen imorgen. Skal skifte skiltlyspærer, justere brekket, fikse el.speilene, støvsuge litt mer etter tenningslåsbyttet, skifte ut rattet, fomle litt mer med stereoen, skifte ut den defekte ventilasjonsdysen, pluss antakelig oppgradere og bytte ut litt diverse deler ellers, rydde og ordne enda litt mer.. Fylle på ny bensin og kjøre drivstoffrens er også på programmet! Vel, her kommer bildene, følg med:

297578_10150890718075206_545110205_21225873_288239936_n.jpg

297578_10150890718080206_545110205_21225874_658414823_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket for rust under de plastikkbredderne? Selv om de kan se fint ut rundt om kan det ligge mye rust der, det er min erfaring :P Så veldig fint ut på bilen min, men når jeg gikk løs å reiv av disse fikk jeg meg en overasskelse. Så jeg valgte å ikke bruke disse bredderne og solgte de istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket for rust under de plastikkbredderne? Selv om de kan se fint ut rundt om kan det ligge mye rust der, det er min erfaring :P Så veldig fint ut på bilen min, men når jeg gikk løs å reiv av disse fikk jeg meg en overasskelse. Så jeg valgte å ikke bruke disse bredderne og solgte de istedet.

Ja, takk for tipset, er klar over det, og det ligger i mine planer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompresjonstest utført? Sjekka dyser og tenning?

Kompresjonen er bra, den, dyser er sett over og tenningen virker visst grei. Synes det tikker litt, også, men olje og øvrig væskenivåer er ok. Vet ikke om en av dysene henger litt, eller hva det er, men.. Mistenker litt luftmassemåler, rotor eller fordelerlokk, også? Huff, vil ha bilen i fin form igjen, den er såpass bra ellers.. Tennkabler, plugger og ny 99 oktan, med drivstoffsystemrens er også fylt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...