kimmen12 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hei. Har en E38 97 modell med en uorginal cdspiller i. har prøvd å bruke søkefunksjonen og google litt etter spørsmålet mitt, men fant ingenting spesielt. Er det mulig å få koblet opp multirattet til cd-spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 her selger de iaffal moduler for rattbetjening til bmw, så regner med at det går på e38 og men er litt merkeavhengig som du ser dog.. synes forøvrig at alpine sin "amber" farge (lyset altså) tar seg bra ut i bmw interiøret http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tusen takk for svaret Må gå til innkjøp av dette på mandag. Jeg har en Sony av et slag (husker ikke modell i hode), den har røde lys på knappene, tror kanskje det vil se litt jalla ut da, men vi får se om den blir byttet ut i noe penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Penere?? Her burde du helt klart bytte uansett, for sony er ræva på lydkvalitet... Overganger til rattfjerkontroll får du hos transmedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Om du kjøper fra radiospesialisten er sjansene større for at du får den før jul enn hos trans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trd Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg kjøpte en sånn modul til spilleren min hos Bilradiospesialisten. Plug & Play Greit at knappene virker når de først er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå