Robin L Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 hei. har defa med trøbbel på e34n det består av en styringsenhet inni bilen ( en liten timer, digital med utetemp og klokke osv. så er det en stikkontakt i fotbrønnen for vifte og selve motorvarmeren da. så står det en defa boks i motorrommet som det går endel ledninger innpå. problemet er at den styringsenheten inni bilen døde plutselig. det blinket litt i lyset i den som om det var dårlig kontakt, og etter ett par dager så døde den helt. fins det noe skjema på dette? jeg har letet endel på nett men finner ingenting. regner med at det er en sikring som er montert for denne en plass?? og hva styrer den boksen som står i motorrommet egentlig ?
bmwJon Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 hei, er ikke sikker på hvordan det er koblet..men mulig den andre boksen er en vedlikeholdslader til batteriet
Kvasi Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Finnes en PDF med kobl,skjema/brukerhåndbok osv på nett. Har samme defa i min og googla et nummer jeg fant på den (husker ikke hvor) Lasta den dessverre ned på laptopen som nå er knust så får ikke sendt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå