matsi Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Skal vi si søndag kl. 14:00 på sørlandsparken/travparken? Så sprer vi det til alle venner og bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det er meldt skikkelig godvær på Lørdag og masse regn på Søndag. Just sayin'... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 så det! jeg er mest gira på lørdag egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ok. E skal jobbe kveld da:-/ prøve i 13.00 tiden da? Travparken eller no. Er vel mye folk på senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Blir det til noe i dag eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Tja får vi med noen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Noen dårlig planlegging tror jeg, det må settes en dato.. kan idag jeg men tviler på det blir noe særlig med folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 blir det no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 E tar turen ihvertfall. Er der vel i 1tia ca. Så får vi jo se hvem som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 jeg kom ikke så langt! frostpluggen forsvant så måtte bli taua hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg har vært på jobb i dag så jeg har ikke hatt anledning i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Skak vi gjøre et forsøk i morra hvis været er der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Blir det no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 ble det noe ? eller kommer det ny dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 ble det noe ? eller kommer det ny dato? Trur vi må finne en ny dato og planlegge litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå