Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 om jeg skal ha sånne felger så skal de være skikkelig konkave da.. Å da tror jeg det ser ti ganger bedre ut Det gjør det Jeg synes absolutt du skal gå for disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 om jeg skal ha sånne felger så skal de være skikkelig konkave da.. Å da tror jeg det ser ti ganger bedre ut Det gjør det Jeg synes absolutt du skal gå for disse! Gøy å høre litt ros digga selv de hjula, men tror ikke jeg tør å bestille i rødt når tiden kommer.. Kjører safe og tar sølv mest sannsynlig. Så får de heller pulverlakkes om jeg vil ha de annen farge Så nå blir det vel å planlegge litt dimensjoner og spare penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Kjør på med rødt og konkav, og så pulverlakkerer du hvis det blir for skrikende. Men om du velger å gå for røde felger, må du ta av den gule lyktefilmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nja, vi får se.. Konkavt skal det hvertfall være Ja filmen ryker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hvordan opplever du Supersport BE kontra M-sport understellet? Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 En god del stivere føler den er litt mer sportslig men jeg liker stiv bil også, men har en litt mer dekkprofil enn det jeg har så er det nok ikke så ille. jeg er veldig fornøyd ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Monterte coilovers på vinterbilen i dag Her er den justert til bunns både forran og bak. Når den har fått skrevet inn senken i vognkort skal hjelpefjærene forran og bak fjernes så den kan bli lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hallo Matsi Rålekker bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hei hei.. takk takk, er rimelig fornøyd med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Helt rå vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Her skjer det veldig lite fortiden. Godbilen står tørt og trygt i garasje, å det er jeg igrunn veldig glad for nå. Mtp dette møkka været :/ Er litt inne på tanken å selge til våren/sommeren. (Vil kvitte meg med litt gjeld osv) men klarer ikke å bestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 hva skal du handle da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Det vet jeg faktisk ikke :/ Tenker på mye forskjellig, er igrunn ganske sugen på e21 Alt ettersom hva jeg får for bilen og hvor fort den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 De nyrene dine, hvor fikk du tak i de? Er de i matt sort, eller sort chrome? Nydelig bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 De nyrene dine, hvor fikk du tak i de? Er de i matt sort, eller sort chrome?Nydelig bil btw De er blank svarte. Bestilte fra schmiedmann.no , de er originale bmw performance nyrer Takker, er meget fornøyd med utseende på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå