Frode D Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Perfekte oppgraderinger begge to siste postene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja men nå blir det først spoiler da.. Leppa får vente .. 800$ er litt i det meste laget for nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Noen som vet om disse passer?? På de coiloversene jeg har er fjøra kon. Slik som originalt så jeg bruker de originale topp lagra nå.. Greit å vite om de passer mine også og ikke bare de normale coiloversene som ikke har konisk fjør. Hvis dere skjønner hva jeg mener ?! http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/289/956256 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Enkleste er vel å ringe gs og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Hehe.. Får vel gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hehe Hvor kjøpte du performance spoileren og hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Fant den på ebay.. Kosta vel 2000,- ferdig lakket med frakt.. Men den er kopi eller sånn da.. Ikke original, de koster jo svin. Selv på ebay er originale dyre Fått deg e92 nå eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Okei. Ok pris det ferdig lakkert. Har du link? Driver å ser litt, men er jo greit å kjøpe en som har god passform. Og helst ikke carbon siden det er så stivt og blir lakkert uansett. Venter på pris fra importør på en jeg har lyst på, så satser på det går i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ser den.. Kunne igrunn tenkt meg å ha den i karbon selv, sammen med karbon leppe foran.. Men ikke når det koster som det koster da blir det heller en rimeligere løsning for den spilleren er rååå!! Tenker du gleder deg til å få kloa i en nå ja åsså 335 i tillegg godt jeg bor så langt unna deg.. For jeg hadde bare blitt enda mer misunnelig om jeg hadde sett/hørt den i live da Link : http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 1206705985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Takk for link, den var billigere enn carbonutgaven jeg fant. Er sykt lei av å ikke ha bil, så skal bli bra å få tak i en nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Vurderer å selge effektanlegget på bilen.. dette er simons til 320i.. ny pris 6000 Minste pris : 4000,- pluss evnt frakt Så hvis noen er intresert så er det bare å sende pm eller meld på 45246463 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 tok et par bilder i regnet/tåka i kveld.. utrolig merkelig lysforhold.. endra seg hele tiden, så måtte jo justere lukkertid osv hele tiden.. men her er bildene da, denne gang uten lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå