Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Style 124 er jo tøft da :D det er jo helt perfekt 3serie innpress det der :D kommer til å bli freesht :D

Begynner egentlig å like OEM felger mer enn andre kant felger osv. Spessielt når det blir kombinert med senk. :P

Å den lille detaljen jeg har med gull muttere på studsa, synes jeg gjør ekstremt mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg heller også mer og mer mot OEM looken. Kun senk og hjulene ut til kanten så har man truffet blink.

Fremme blir det bra uten spacere men må vel ha ca. 15mm eller noe bak. Blir vel 235 fremme og 265 eller 275 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, OEM er kult. :D blir nok det på meg fremover og satse på litt bane setup :P fikk skikkelig blod på tann etter nürburgring :D

Kult å kjøre litt "stance" uten dekk strekk osv :P hehe

Så med de dimensjonene du tenker og spacere blir det nok fett ;)

Jeg kjører 225/40 og 255/35 nå å digger det :D bilen ble plutselig mye gøyere å kjøre med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en liten mini service på bimmeren :)

Etter en stund med lugging og svak fusking ved kald motor og delvis når den var varm. Så tok jeg til mot og bestilte nye coiler etter råd fra nett og andre folk.

Prisen på 4stk coiler var ingenting å si på ihvertfall. Trodde det var mye dyrere. Men nei da, prisen var på skremmende 1018,- for alle 4 fra bavaria :)

Så da var det bare å begynne å demontere plasten i motorrommet, noe som er litt pirk men helt ok.

Konklusjonen er at coilene var dårlige ja. Nå går bilen perfekt og ikke antydning til lugging eller fusking :D

Tok bare et par kjappe bilder med mobilen. (Ikke mye å ta bilde av)

I gang med demontering av plast deksler

(Her er toppdelen og pollenfilter vekk)

gtrbjii51dre021bal14.jpg

Her er motordeksel vekk, klart for å nappe ut coilene

ydwdec5b7twrfn654h1o.jpg

Ny vs gammel coil. ( gjett hvilke som er hvilke :P )

pgrdptu459xwualkhtd7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker bil du har med riktig mods :)

Men har du fått orden på knirkinga? Kan nevne at jeg hadde også knirking etter montering av supersport black evolution på E90. Da viste det seg at det manglet foring på en av skruene i topplageret eller hva det het ;) Kan ikke mye bil, men det kom hvertfall av manglende gummi/foring.

Og hvilke produkter bruker du når du rubber/polerer + hvilken maskin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha bilen på NAFtest i forbindelse med at den skal legges ut for salg snart så da får jeg se.

Tipper stabstag foringene kanskje. Men kan jo være noe annet. Topp lagerene er komplette, så der mangler det ikke no.

Polering osv, så bruker jeg ikke no heftig shit.

Bruker clay, så 3M medium rubbing med Biltema DA maskin. Så går jeg over med swisswax cleaner fluid regular og swisswax shield wax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...