Underground1983 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Så da kommer 20" felger for salg snart. Pris på disse? Vil de passe på en F10 uten xdrive? tenker på Offset osv. hva slags profil er det på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Tviler de vil passe på f10, :/ da disse har et 35/39 tror jeg. profilen på dekka er 245/30 forran og 285/25 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 fant noen andre jeg tenker på også, blir så usikker zito belair : zito titan : beckmeister`s m-basel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Tviler de vil passe på f10, :/ da disse har et 35/39 tror jeg. profilen på dekka er 245/30 forran og 285/25 bak. Ser at det kan bli litt lite gummi i tillegg. er vel 295/30-R20 og 265/35-R20 som er dimensjonen jeg burde hatt. Samme som M5. I og med at bilen min ikke er senka heller så ser det ikke pent ut med for lav profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Mulig det ja. Men tror det hadde blitt vanskelig å få de på uansett. Med mindre du hadde hatt en stor spacer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Må du ha felgene godkjent da? Syns de du har nå passer bilen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Liker å ha alt på stell. Får coilovers om et par ukers tid også. Å jeg har ingen hjul å kjøre opp å få godkjent de med. + at jeg får bilen lavere med 19". Liker de jeg har på også, men liker bedre å ha alt i orden:-p ikke 100% sikkert at det blir nye felger må se det litt ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Syns Zito Titan virket mest originalt og spennendes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da har jeg fått svar på mail, så da har jeg NESTEN bestemt meg. Da får jeg i hvertfall noe ikke alle andre har:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Rotiform blq'ene blir i 19x8,5 forran og bak. Et35. Har vel så å si bestemt meg for at det blir de. Får se når pengene kommer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Skal du bruke mye på felger da? Mine er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34196294 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hehe. Blir nok blq. Gromme de hjula dine også da. Men skal som sagt gå ned til 19" så slipper jeg stress, da 19" står i vognkortet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 fant dette bilde på Google. Må si at jeg bare får mer lyst på rotiform nå. Men åssen farge vet jeg ikke enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Er ikke dette det peneste til E92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå