matsi Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Lm-r er utrolig gromt jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Skal se om jeg rekker å knipse noen bilder av vogna når jeg kommer fra jobb i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 En liten tease av hva jeg har bedrevet dagen med:-) fått montert nesten alt har ikke fått alt enda heller. Nedturen i dag var at endeleddet på styrestaget så sitter mutteren fast halvveis av. :/ Måtte løsne litt på den for å få ut alt. Grunnen til at den sitterfast er at Torx"bolten" som en skal holde igjen er rundet:-( Var sånn da vi startet å merket det ikke før vi skulle stramme den igjen. Anyways bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 En liten smakebit:-) Litt senka forran. Ser mye bedre ut en originalt i hvertfall;-) Skal lavere ned!! Har 40mm gjenger igjen før det er i bunns:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Gul lyktefilm nå. Å så har jeg justert den litt lavere forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Veldig pen bil, kult stuk med lyktefilmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Veldig fin bil du har. Ble virkelig lekkert med lyktefilm og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Nå ser den vanvittig bra ut, sett bort ifra lyktefilmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Da er nye dekk bestilt:-) 225/30.. Så da blir det 225/30 forran på 8,5" Å så flytter jeg de jeg har forran nå bak, så da blir det 245/30 bak;-) Satser på det blir grei strekk forran og bak, så kan jeg få de. Lavere bak og forran x) Blir nok 10mm spacere forran og 8mm bak. Mulig omvendt;) må prøve litt frem.. Håper på å få den sånn greit nok istand før gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Ble litt skrivefeil der, takket være iPhone Men da har jeg mest sannsynelig 2stk meget lite slitt 285/25r20 falken dekk for salg. Kom gjerne med bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Nye dekk er på bilen.. blei endel strekk med 245/30 på 10" felg .. men det får gå.. bilen er ikke ren på bilder. Men skal få spa -behandling når div svissvax produkter kommer i posten snart:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Skal senkes mer og space ut bak.. satser på litt stance look før gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Da fikk jeg litt snacks i posten. Så nå skal bilen snart få litt kos;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Selv om jeg føler at jeg skriver for meg selv så poster jeg alikevel .. Så nå er det en ny bestilling for tur.. Denne gangen venter jeg sorte performance nyrer, endeledd begge sider, topplager foran begge sider og carbon film på 30x150cm... Neste bestillig / oppgradering blir muligens performance eksos og performance baklukespoiler;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Få ut litt bedre bilder så skal jeg kommentere i hvertfall SYns det blir bra dette her, men for all del ikke gå for sånn "slammed" look hvor du skraper på alle maur du kjører over. Det ser så blodharry ut og hører kun hjemme på volvo 24x. Blitt pen bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå