Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

En liten tease av hva jeg har bedrevet dagen med:-) fått montert nesten alt har ikke fått alt enda heller.

Nedturen i dag var at endeleddet på styrestaget så sitter mutteren fast halvveis av. :/

Måtte løsne litt på den for å få ut alt.

Grunnen til at den sitterfast er at Torx"bolten" som en skal holde igjen er rundet:-(

Var sånn da vi startet å merket det ikke før vi skulle stramme den igjen.

Anyways bilder ;)

b00b1f5e-6889-b9e1.jpgb00b1f5e-68a6-ddcd.jpgb00b1f5e-68e6-2e92.jpgb00b1f5e-6929-ffe9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er nye dekk bestilt:-) 225/30..

Så da blir det 225/30 forran på 8,5"

Å så flytter jeg de jeg har forran nå bak, så da blir det 245/30 bak;-)

Satser på det blir grei strekk forran og bak, så kan jeg få de. Lavere bak og forran x)

Blir nok 10mm spacere forran og 8mm bak. Mulig omvendt;) må prøve litt frem.. Håper på å få den sånn greit nok istand før gatebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dekk er på bilen.. blei endel strekk med 245/30 på 10" felg .. men det får gå.. bilen er ikke ren på bilder. Men skal få spa -behandling når div svissvax produkter kommer i posten snart:-D

u3ycon8qti3556tfp1dn.jpg

ftxcsv0css4ta8rbvpt8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg føler at jeg skriver for meg selv så poster jeg alikevel ..

Så nå er det en ny bestilling for tur..

Denne gangen venter jeg sorte performance nyrer, endeledd begge sider, topplager foran begge sider og carbon film på 30x150cm...

Neste bestillig / oppgradering blir muligens performance eksos og performance baklukespoiler;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ut litt bedre bilder så skal jeg kommentere i hvertfall :P SYns det blir bra dette her, men for all del ikke gå for sånn "slammed" look hvor du skraper på alle maur du kjører over. Det ser så blodharry ut og hører kun hjemme på volvo 24x. :)

Blitt pen bilen din nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...