Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Blir ikke noe slammed look.. skal jo være kjørbar ..;-) den skal bare litt lavere bak nå, så er den der den skal være..

Bedre bilder kommer når jeg har fått shinet den litt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det blei mer enn planlagt.

Skal få på litt breiere bak.. Sjekker dekka hverdag, å kjører meget forsiktig..;-) tenker 255/30 eller 255/35 på bak i steden for.. men så langt så virker det som falken dekka takler strekken bra da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det 9,5" bak du hadde? Jeg har hatt 255 på 18x9,5" felger på e46 før, det var Toyo-dekk som kunne ha en del

strekk, disse var ganske smale på toppen. Mener falken tåler en del strekk også, men det er uansett ikke optimalt med for mye strekk. Da dekkene mine ble slitt så fikk jeg fem punkteringer på en sesong, det kan ha vært andre faktorer inni bildet, som negativ camber bak og litt feil spissing/firehjulskontroll.. det skjedde som regel etter litt hard kjøring i svinger.

Jeg ville gått opp på dekkbredde og ned på spacer (3-5mm?), ikke minst fordi det ser så mye bedre ut med gummi på felgen :) Må ha like mye dekkstrekk foran og bak også for at det skal være pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som fjørtårn lagerne liker å bli demontert. Måtte bytte et av dem når jeg hadde ute demperne første gangen. Og nå etter jeg fikk på annen senk har det andre begynt å kødde seg :P

Så det er vel bare å bestille et til!

Ble bra me senken! Hvilke ET ender du opp med bak til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe . Mine knaker endel når jeg svinger.. ;-) men får bytta det når jeg kommer hjem.

Tror bak felgene har et39, så når jeg får tak i lengere bolter eller studs blir det 10mm spacer ..;-) å da er det vel et29. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd meg på foliering. Ble litt bobler og skavanker, men ble bedre endte var.. :-) så det neste som skal få folie nå blir alu-listene. Tror det kan bli bra;-)

Hva syntes folket??

Demontert:

8uk07p3c8uz3aehqyhl1.jpg

Før foliering :

xsyuxg10tuwb5gn0ct3h.jpg

Sluttresultatet :

ygwvaxwlkryt3zukd5m2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mer film bestilt. :-) 2uker + så er de her tenker jeg.. 850,- ca for 300x30cm inkl frakt. Synes det var en grei pris jeg.. filmen hadde ganske bra kvalitet også synes jeg..

*glede seg* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

et par nye bilder.. Skjer ikke stort her nå, eneste som har blitt gjort er at jeg har fått ferdig carbon folien.. ble ikke noe fornøyd med det :/

Så blir muligens lakkering av listene i løpet av vinteren.

Har også fått ut låseboltene bak nå, så da skal jeg bare få tak i noen hjulbolter, så blir det 10mm spacere bak :)

b8h1iy216snny1t9jatr.jpg

92bcqbn3bi5m9zznppyb.jpg

fywm2n9isyvyqd3u5qt1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...